Název: Name: | Lavočkin-Gorbunov-Gudkov LaGG-3 | |
Originální název: Original Name: | Лавочкин-Горбунов-Гудков ЛаГГ-3 | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.08.1942-DD.10.1942 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij / | |
Období výroby: Production Period: | DD.08.1942-DD.10.1942 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 40 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1942 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2650 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3363 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | |
Délka: Length: | 8,810 m | |
Výška: Height: | 3,060 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 17,62 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 190,68 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Klimov VK-105PF kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 890 kW (1 210 k), 926,75 kW (1 260 k) v h= 700 m a 868 kW (1 180 k) v h= 2 700 m. Vrtule trojlistá VIŠ-61P s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 000 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 452 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 560 km/h v 4100 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 11,42 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,3 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9100 m | |
Dolet: Range: | 515 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 650 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kanón NS-37 ráže 37,0 mm (12 granátů) 1x pevný kulomet UBS ráže 12,7 mm nad motorem, 140 nábojů Pumová výzbroj: 6x raketová střela RS-82 nebo 6x raketová střela RS-132 nebo 2x 100 kg puma FAB-100 pod křídly | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Další informace v práci Chronologický přehled konstrukcí S.A.Lavočkina. | |
Zdroje: Sources: | Václav Němeček, Vojenská letadla III,. 3. upravené a doplněné vydání,. Praha, Naše vojsko, 1992. ISBN 80-206-0117-1. Zbyněk Válka. Stíhací letadla 1939/45, Olomouc, Votobia, 1999 ISBN 80-7198-396-9 https://airwar.ru/enc/fww2/lagg3-34.html https://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/lagg-3.html www.airpages.ru https://www.wio.ru/tacftr/lag-rus.htm archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Lavockin-LaGG-3-34-serie-t102129#368513Verze : 0
Vláďa
MOD
https://www.airwar.ru/enc/fww2/lagg3-34.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Lavočkin LaGG-3 (34. série) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Lavočkin LaGG-3 (34. série) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Lavočkin LaGG-3 (34. série) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Lavockin-LaGG-3-34-serie-t102129#559145Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.