Su-22M4 4006

     
Typ:
Type:
Su-22M4
Výrobce:
Producer:
Komsomolskoamurský letecký závod J. A. Gagarina, Komsomolsk na Amuru /
Datum výroby:
Date of Production:
DD.03.1989
Výrobní číslo:
Construction Number:
40406
Sériové číslo / imatrikulace:
Serial Number / Registration Code:
01.01.1993-28.03.2002 4006
Datum vyřazení z provozu:
Date of Decommissioning:
28.03.2002 zrušen a předán do muzea
28.03.2002 decommisioned and transferred to museum
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Sukhoi Su-7/-17/-20/-22: Soviet Fighter and Fighter-Bomber Family. Midland Publishing, Hinckley 2004. ISBN 1-85780-108-3.
Antonov, Vladimir;. Gordon, Yefim et al. OKB Sukhoi: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 1996. ISBN 1-85780-012-5.
Маркович, В., Приходченко, И. Истребитель-бомбардировщик Су-17, убийца "духов". Яуза, Москва 2013. ISBN 978-5-699-62532-1.
Bašný, Jiří et al. Su-22 M-4, UM-3K. Nakladatelství 4+, Praha 1996. ISBN 80-900708-1-7.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#599570 Verze : 0
     
Stát:
Country:
Česká republika (CZE) Czech Republic (CZE)
Datum převzetí:
Commissioned:
01.01.1993
Datum vyřazení:
Decommissioned:
28.03.2002
Provozovatel:
Operator:
01.01.1993-01.04.1994 20. stíhací bombardovací letecký pluk
01.04.1994-23.05.2002 32. základna taktického letectva
01.01.1993-01.04.1994 20th Fighter Bomber Air Regiment
01.04.1994-23.05.2002 32nd Tactical Air Force Base
Označení:
Marking:
 
Taktické označení:
Tactical Marking:
01.01.1993-28.03.2002 4006
Výsostné znaky:
Aircraft Insignia:
01.01.1993-28.03.2002 standardní (high visibility)
01.01.1993-28.03.2002 standard (high visibility)
Zvláštní a příležitostné označení:
Special and Occasional Marking:
01.01.1993-28.03.2002 Žlutý trojúhelník s červeným lemem a třemi černými pruhy oboustraně u vstupu vzduchu k motoru
01.01.1993-28.03.2002 Žlutý trojúhelník s červeným lemem a třemi černými pruhy oboustraně u vstupu vzduchu k motoru
Kamufláž a zbarvení:
Camouflage and Color Scheme:
 
Kategorie:
Category:
01.01.1993-28.03.2002 standardní vojenská
01.01.1993-28.03.2002 standard military
Barvy:
Colors:
01.01.1993-28.03.2002 zelená tmavá
01.01.1993-28.03.2002 zelená světlá
01.01.1993-28.03.2002 hnědá
01.01.1993-28.03.2002 hnědozelená světlá
01.01.1993-28.03.2002 šedá světlá
01.01.1993-28.03.2002 dark green
01.01.1993-28.03.2002 light green
01.01.1993-28.03.2002 brown
01.01.1993-28.03.2002 light khaki
01.01.1993-28.03.2002 light grey
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Sukhoi Su-7/-17/-20/-22: Soviet Fighter and Fighter-Bomber Family. Midland Publishing, Hinckley 2004. ISBN 1-85780-108-3.
Antonov, Vladimir;. Gordon, Yefim et al. OKB Sukhoi: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 1996. ISBN 1-85780-012-5.
Маркович, В., Приходченко, И. Истребитель-бомбардировщик Су-17, убийца "духов". Яуза, Москва 2013. ISBN 978-5-699-62532-1.
Bašný, Jiří et al. Su-22 M-4, UM-3K. Nakladatelství 4+, Praha 1996. ISBN 80-900708-1-7.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#599571 Verze : 0
IAT 95, letisko RAF Fairford, 22-23.07.1995


Fotografia zverejnená so súhlasom www.paulnann.com
Su-22M4 4006 - www.paulnann.com

www.paulnann.com
URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#300736 Verze : 0
autor: zbrojar01
so súhlasom www.lietadla.com
Su-22M4 4006 - (c) zbrojar01

(c) zbrojar01
URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#343003 Verze : 0
Autor: Ing. Milan Simr
Su-22M4 4006 - Vo formácii so Su-22M4 4007

Vo formácii so Su-22M4 4007

Web autora : http://www.czech-sky.com/
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Su-22M4 4006 - vo formácii s 2 Tornadami nemeckého letectva

vo formácii s 2 Tornadami nemeckého letectva

Web autora : http://www.czech-sky.com/
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Su-22M4 4006 -



Web autora : http://www.czech-sky.com/
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#465822 Verze : 0
.
Su-22M4 4006 - Po přeletu 4006 z Náměště n. Oslavou do Přerova na uložení dne 6.2.2001, pilot mjr. Karel Mlčoch.

Po přeletu 4006 z Náměště n. Oslavou do Přerova na uložení dne 6.2.2001, pilot mjr. Karel Mlčoch.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Su-22M4 4006 - Po přeletu z Náměště n. Oslavou do Přerova na uložení dne 6.2.2001, pilot mjr. Karel Mlčoch.

Po přeletu z Náměště n. Oslavou do Přerova na uložení dne 6.2.2001, pilot mjr. Karel Mlčoch.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Su-22M4 4006 - Konzervace Su-22M4 4006 dne 8.2.2001

Konzervace Su-22M4 4006 dne 8.2.2001
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#566892 Verze : 1
.
Su-22M4 4006 - Nepořádky, nepořádky! Mám v tom mírný zmatek, musím dementovat své příspěvky viz výše, neboť to nebyly poslední lety tohoto letounu. V srpnu 2001 na něm byly prováděny práce v LOZ Přerov. Viz foto z hangáru.

Nepořádky, nepořádky! Mám v tom mírný zmatek, musím dementovat své příspěvky viz výše, neboť to nebyly poslední lety tohoto letounu. V srpnu 2001 na něm byly prováděny práce v LOZ Přerov. Viz foto z hangáru.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Su-22M4 4006 - Zálety byly prováděny až v listopadu 2001. tento snímek je pořízen před účelovým záletem 15. listopadu 2001, pilot mjr. Karel Mlčoch. V tomto měsíci byl letoun zřejmě přeletěn opět na leteckou základnu Náměšť nad Oslavou, kde nevím kolik vykonal dalších letů nežli byl naposledy přeletěn 28. března 2002 do Přerova, kde spolu s ostatními čekal dlouhých 8 let k hanebné deportaci (jak kamarád vtipně nazval) z naší republiky...

Zálety byly prováděny až v listopadu 2001. tento snímek je pořízen před účelovým záletem 15. listopadu 2001, pilot mjr. Karel Mlčoch. V tomto měsíci byl letoun zřejmě přeletěn opět na leteckou základnu Náměšť nad Oslavou, kde nevím kolik vykonal dalších letů nežli byl naposledy přeletěn 28. března 2002 do Přerova, kde spolu s ostatními čekal dlouhých 8 let k hanebné deportaci (jak kamarád vtipně nazval) z naší republiky...
URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#576733 Verze : 2
.
Su-22M4 4006 - Před poslední letem 4006 28. března 2002 - přeletem z letecké základny Náměšť nad Oslavou do leteckých opraven Přerov k uložení. Pilot mjr. Karel Mlčoch ve dvojici jako vedený, vedoucí pplk . Miloš Navrátil v SU-22M4 3701.

Před poslední letem 4006 28. března 2002 - přeletem z letecké základny Náměšť nad Oslavou do leteckých opraven Přerov k uložení. Pilot mjr. Karel Mlčoch ve dvojici jako vedený, vedoucí pplk . Miloš Navrátil v SU-22M4 3701.
URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#576734 Verze : 1
4006 na obálce časopisu LK č. 5.
Su-22M4 4006 - Zdroj:
LK 5/1995

Zdroj:
LK 5/1995

URL : https://www.valka.cz/Su-22M4-4006-t213246#679371 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více