Název: Name: | Suchoj Su-22M4 | |
Originální název: Original Name: | Сухой Су-22М4 | |
Kategorie: Category: | stíhací-bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1984-DD.MM.1990 Komsomolskoamurský letecký závod J. A. Gagarina, Komsomolsk na Amuru / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1984-DD.MM.1990 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 400 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník s měnitelnou geometrií křídla | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 10670 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 15230 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 19430 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13,681) m | |
Délka: Length: | 17,34 m | |
Výška: Height: | 5,13 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 38,491) m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Ljulka AL-21F-3 o tahu 76,49 kN / 109,83 kN s přídavným spalováním | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 4590 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1805 km/h v 11000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 15200 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2550 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kanon NR-30 ráže 30 mm, 80 nábojů každý 4000 kg podvěšené výzbroje na 8 závěsnících: Ch-25 Ch-29L Ch-29T Ch-28 Ch-58 R-60 raketnice UB-32A s 32 neřízenými raketami S-5 ráže 57 mm raketnice B-8M-1 s 20 neřízenými raketami S-8 ráže 80 mm B-13L s 5 neřízenými raketami S-13 ráže 122 mm kontejner UPK-23-250 s kanonem GŠ-23L rakety S-24 ráže 240 mm rakety S-25 ráže 250 mm pumové kontejnery KMGU 500kg pumy ... | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) šípovitost 30°, 10,03 m při šípovitosti 63° 2) šípovitost 30°, 34,50 m2 při šípovitosti 63° | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Sukhoi Su-7/-17/-20/-22: Soviet Fighter and Fighter-Bomber Family. Midland Publishing, Hinckley 2004. ISBN 1-85780-108-3. Antonov, Vladimir;. Gordon, Yefim et al. OKB Sukhoi: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 1996. ISBN 1-85780-012-5. Маркович, В., Приходченко, И. Истребитель-бомбардировщик Су-17, убийца "духов". Яуза, Москва 2013. ISBN 978-5-699-62532-1. Bašný, Jiří et al. Su-22 M-4, UM-3K. Nakladatelství 4+, Praha 1996. ISBN 80-900708-1-7. ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#559897Verze : 0
Aubi
MOD
Suchoj Su-22M4R
Jde o přizpůsobení letounu Su-22M4 pro průzkumné účely. Letoun je na přání zákazníka stejně modifikovatelný jako Su-17M4R a jediným rozdílem oproti tomuto letounu je změna označení průzkumných kontejnerů na KKR-1TE/2-54K a využívání pouze kontejnerů KKR-2, KKR-2A a KKR-2Š. Modifikaci lze kdykoli provést v polních podmínkách a to jak z průzkumného letounu na stíhací bombardér tak i zpětně.
Shrnutí historie celé vývojové řady Suchoj Su-17/20/22 lze nalézt v tomto článku
Jde o přizpůsobení letounu Su-22M4 pro průzkumné účely. Letoun je na přání zákazníka stejně modifikovatelný jako Su-17M4R a jediným rozdílem oproti tomuto letounu je změna označení průzkumných kontejnerů na KKR-1TE/2-54K a využívání pouze kontejnerů KKR-2, KKR-2A a KKR-2Š. Modifikaci lze kdykoli provést v polních podmínkách a to jak z průzkumného letounu na stíhací bombardér tak i zpětně.
Shrnutí historie celé vývojové řady Suchoj Su-17/20/22 lze nalézt v tomto článku
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#179444Verze : 1
Su-22M4 (3311, 3312, 3316) vyřazené z výzbroje slovenského letectva.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#236369Verze : 1
Su-22M4 (4006), Vojenské letecké muzeum Kbely.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#19610Verze : 0
Snake
MOD
Su-22M4 (4006), Vojenské letecké muzeum Kbely.
Zadní dvojice trupových závěsníků.
Pravá zadní výmetnice klamných cílů
Hromadný závěsník s dvojicí cementových cvičných pum.Podvěšen je na vnitřním křídelním závěsníku.
Příďová podvozková noha s připojeným tažným ojem.
Přední výmetnice klamných cílů
Příď s viditelnými protipumpážními dvířky.Horní dvířka jsou otevřená protože v klidu na zemi není v hydraulice SU-22 dostatečný tlak pro udržení dvířek v uzavřené poloze.Při nahazování motoru se dvířka uzavírají.
Hromadný závěsník bez podvěšených pum
Pouzdro s dvojkanonem GŠ-23 na pravém vnějším křídelním závěsníku.Kanon mohl být sklopen až do úhlu 45° dolů z vodorovné polohy.Jeho konstrukce umožňovala jeho montáž také v poloze pro střelbu vzad.
Pravý střední křídelní závěsník s odpalovacím zařízením pro protiletadlovou řízenou střelu R-60 s infračerveným naváděním.
Detail tepelného výměníku v kořeni SOP.Tento výměník byl montován pouze u verze SU-22M4 (SU-17M4).Dvoumístná varianta SU-22UM3-K vycházející ze staršího SU-17M3 jej nenesla.
Tažné oje pro pozemní manipulaci s letounem připojené k přední podvozkové noze.
Dvojice raketnic UB-32 podvěšených na přední dvojici trupových závěsníků.
Detail příďového značení letounů SU-22.Znak nad číslem 4006 udává příslušnost k 2.letce (technické).Velké kuhové samolepky jsou z Airshow ve Fairfordu (ročník 1994 a 1995) kde tento letoun vystupoval v rámci skupiny Duha.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zadní dvojice trupových závěsníků.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pravá zadní výmetnice klamných cílů
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Hromadný závěsník s dvojicí cementových cvičných pum.Podvěšen je na vnitřním křídelním závěsníku.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Příďová podvozková noha s připojeným tažným ojem.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Přední výmetnice klamných cílů
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Příď s viditelnými protipumpážními dvířky.Horní dvířka jsou otevřená protože v klidu na zemi není v hydraulice SU-22 dostatečný tlak pro udržení dvířek v uzavřené poloze.Při nahazování motoru se dvířka uzavírají.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Hromadný závěsník bez podvěšených pum
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pouzdro s dvojkanonem GŠ-23 na pravém vnějším křídelním závěsníku.Kanon mohl být sklopen až do úhlu 45° dolů z vodorovné polohy.Jeho konstrukce umožňovala jeho montáž také v poloze pro střelbu vzad.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pravý střední křídelní závěsník s odpalovacím zařízením pro protiletadlovou řízenou střelu R-60 s infračerveným naváděním.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Detail tepelného výměníku v kořeni SOP.Tento výměník byl montován pouze u verze SU-22M4 (SU-17M4).Dvoumístná varianta SU-22UM3-K vycházející ze staršího SU-17M3 jej nenesla.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Tažné oje pro pozemní manipulaci s letounem připojené k přední podvozkové noze.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Dvojice raketnic UB-32 podvěšených na přední dvojici trupových závěsníků.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Detail příďového značení letounů SU-22.Znak nad číslem 4006 udává příslušnost k 2.letce (technické).Velké kuhové samolepky jsou z Airshow ve Fairfordu (ročník 1994 a 1995) kde tento letoun vystupoval v rámci skupiny Duha.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#161173Verze : 0
Tento Su-22M4 "modrá 798" (výrobní číslo 31406) do NDR dorazil 31. října 1986. Po celou dobu své služby operoval v rámci 1./MFG-28 (= 1. letka Námořního leteckého pluku 28) z letiště Laage. Po sjednocení Německa obdržel označení Bundesluftwaffe 25+44. Na letounu je ještě patrná slavnostní "kamufláž" (modrá-žlutá-červená), kterou obdržel před svým posledním letem před sjednocením SRN a NDR. Tento let proběhl 27. září 1990.(©Radek Havelka)

URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#172093Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
Další "Suk", který působil u vojenského letectva NDR. Tentokrát se jedná o letoun výrobního čísla 25509, který během své služby u LSK/LV nosil taktické číslo "červená 362". Tento letoun byl jedním z prvních deseti Su-22M4 a Su-22UM3K, jež na podzim 1984 dorazily ze SSSR v útrobách An-22 v rozebraném stavu na východoněmecké letiště Rothenburg. Letoun svoji kariéru následně prožil u 1./JBG-77 na letišti Laage. Po sjednocení Německa stroj obdržel kódové označení Luftwaffe 25+02. Nakonec unikl sešrotování a dnes je součástí expozice v německém muzeu v Peenemünde. (©Radek Havelka)
![]()
![]()
![]()




URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#191593Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Su-22M4 "8205" 21. základny taktického letectva (dříve 7. letka taktického letectva)
Radom 2011
vlastní foto
vlastní foto
vlastní foto
Radom 2011
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#412457Verze : 0
MART.in
MOD
Militärhistorisches Museum der Bundeswehr - Flugplatz Berlin-Gatow, 2015, vlastni foto
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Studená válka [1946-1989] |
Výrobce | Suchoj |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 25018 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 613 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 12.06.2015 Gatow |
Autor | Radek Havelka |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Studená válka [1946-1989] |
Výrobce | Suchoj |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 25018 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 613 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 12.06.2015 Gatow |
Autor | Radek Havelka |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Studená válka [1946-1989] |
Výrobce | Suchoj |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | Výroční |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 31406 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 798 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 12.06.2015 Gatow |
Autor | Radek Havelka |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | Studená válka [1946-1989] |
Výrobce | Suchoj |
Typ letounu | Suchoj Su-22M4 [kód NATO: Fitter-K] |
Kamufláž | Výroční |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 31406 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 798 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 12.06.2015 Gatow |
Autor | Radek Havelka |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#534322Verze : 1
Admin
MOD
.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#534416Verze : 0
RoBoT
MOD
.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-22M4-kod-NATO-Fitter-K-t41780#534474Verze : 0
RoBoT
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.