Lavočkin La-5
Přehled verzí:
Lavočkin LaG-5
- prototyp La-5, motor M-82 o výkonu 992 kW (1330 k)
Lavočkin La-5
- první produkční verze, motor M-82A o výkonu 1103 kW (1480 k)
Lavočkin La-5F
- založen na La-5, ale s motorem M-82F o výkonu 1230 kW (1650 k), změněny palivové nádrže (stejná kapacita, ale snížená hmotnost o 160kg), pozdější verze měly zlepšený překryt kokpitu pro lepší výhled
Lavočkin La-5FN
- motor AŠ-82FN se vstřikováním paliva kvůli manévrům s negativními G, výzbroj 2x 20mm kanon Švak (200 každý nábojů), kapacita paliva 464l, první vzlet 3/1942
Lavočkin La-5UTI
- dvousedadlová cvičná verze, vyzbrojen pouze 20mm kanonem ŠVAK
Lavočkin La-5FN typ 41
- část dřevěné konstrukce křídel nahrazena kovovou konstrukcí, hmotnost snížena asi o 172kg, kapacita paliva zvýšena na 560l
Lavočkin La-5 M-71
- ?
Lavočkin La-5 (206)
- ?
Lavočkin La-5VI
- ?
Přehled verzí:
Lavočkin LaG-5
- prototyp La-5, motor M-82 o výkonu 992 kW (1330 k)
Lavočkin La-5
- první produkční verze, motor M-82A o výkonu 1103 kW (1480 k)
Lavočkin La-5F
- založen na La-5, ale s motorem M-82F o výkonu 1230 kW (1650 k), změněny palivové nádrže (stejná kapacita, ale snížená hmotnost o 160kg), pozdější verze měly zlepšený překryt kokpitu pro lepší výhled
Lavočkin La-5FN
- motor AŠ-82FN se vstřikováním paliva kvůli manévrům s negativními G, výzbroj 2x 20mm kanon Švak (200 každý nábojů), kapacita paliva 464l, první vzlet 3/1942
Lavočkin La-5UTI
- dvousedadlová cvičná verze, vyzbrojen pouze 20mm kanonem ŠVAK
Lavočkin La-5FN typ 41
- část dřevěné konstrukce křídel nahrazena kovovou konstrukcí, hmotnost snížena asi o 172kg, kapacita paliva zvýšena na 560l
Lavočkin La-5 M-71
- ?
Lavočkin La-5 (206)
- ?
Lavočkin La-5VI
- ?
URL : https://www.valka.cz/Lavockin-La-5-t15723#59662Verze : 1
Další informace v práci Chronologický přehled konstrukcí S.A.Lavočkina.
URL : https://www.valka.cz/Lavockin-La-5-t15723#78942Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.