Název: Name: | Švecov AŠ-82F (M-82F) | |
Originální název: Original Name: | Швецов AШ-82Ф (M-82Ф) | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | |
Výrobce: Producer: | OKB A. D. Švecova (ОКБ А.Д.Швецова), závod č. 19 v Perme | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Použití: Use: | Lavočkin La-5F Iljušin Il-2 M-82 Petljakov Pe-2M-82 Jakovlev Jak-7-M-82 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 14 | |
Hmotnost: Weight: | 870 kg | |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | ? mm | |
Celková výška: Overall Height: | - mm | |
Vrtání: Bore: | ? mm | |
Zdvih: Stroke: | ? mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 41,2 l | |
Palivo: Fuel: | Benzín 90(minimálne povolený), 92, 95 alebo 100 oktánový | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | - | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 7,05:1 | |
Plnění válců: Mixture Charging: | ? | |
Chlazení: Cooling: | Vzduchem | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 12681) kW při 2500 ot/min | |
Poznámka: Note: | 1) vzletový režim, nominálny režim 1148 kW (1540 k) | |
Zdroje: Sources: | www.airwar.ru http://engine.aviaport.ru/issues/index.html |
URL : https://www.valka.cz/Svecov-AS-82F-M-82F-t54639#498575Verze : 0
buko1
MOD
AŠ-82F (M-82F)(АШ-82Ф (М-82Ф)
Jedna z modifikácií motora M-82 (AŠ-82). Vznikla zvýšením výkonu pôvodného motoru, čo označuje písmeno F za číslom motora, ktoré znamená Forsirovanyj (Форсированный), teda so zvýšeným výkonom. Oproti M-82 jeho konštrukcia umožňovala pracovať vo vzletovom režime takmer neohraničene, čo dávalo motoru možnosť v rozsahu výšok od 0 do 1500-1600 metrov pracovať na výkon zvýšený oproti nominálnemu o 150-224 kW (200-300 k).
Používaný bol na stíhacom lietadle Lavočkin La-5. Pokusne bol montovaný aj na Il-2 Šturmovik (Il-2 M-82), Petljakov Pe-4 (Pe-2M-82) a tiež na Jakovlev Jak-7 (Jak-7-M-82).
zdroje:
Jedna z modifikácií motora M-82 (AŠ-82). Vznikla zvýšením výkonu pôvodného motoru, čo označuje písmeno F za číslom motora, ktoré znamená Forsirovanyj (Форсированный), teda so zvýšeným výkonom. Oproti M-82 jeho konštrukcia umožňovala pracovať vo vzletovom režime takmer neohraničene, čo dávalo motoru možnosť v rozsahu výšok od 0 do 1500-1600 metrov pracovať na výkon zvýšený oproti nominálnemu o 150-224 kW (200-300 k).
Používaný bol na stíhacom lietadle Lavočkin La-5. Pokusne bol montovaný aj na Il-2 Šturmovik (Il-2 M-82), Petljakov Pe-4 (Pe-2M-82) a tiež na Jakovlev Jak-7 (Jak-7-M-82).
zdroje:
www.airwar.ru
http://engine.aviaport.ru/issues/index.html
URL : https://www.valka.cz/Svecov-AS-82F-M-82F-t54639#201838Verze : 0
Panzer
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.