Název: Name: | Tupolev ANT-46bis (DI-8bis) | Tupolev ANT-46bis (DI-8bis) |
Originální název: Original Name: | Туполев АНТ-46бис (ДИ-8бис) | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.02.1936-DD.MM.1936 Moskevský letecký závod č. 22 S. P. Gorbunova, Fili | |
Období výroby: Production Period: | DD.02.1936-DD.MM.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 konverze DI-8 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 01.08.1935 (prototyp v původním provedení) | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4180 kg | 9215 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5910 kg | 13029 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 20,300 m | 66ft 7in |
Délka: Length: | 12,240 m | 40ft 2in |
Výška: Height: | 3,640 m | 11ft 11,33in |
Plocha křídla: Wing Area: | 55,70 m2 | 599.55 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 106,104 kg/m2 | 21.73 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Mikulin M-34FRN kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 822,6 kW (1 200 k). Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 3 400 mm ? | Milulin M-34FRN twelve-cylinder liquid-cooled Vee engine rated at 1,185, driving a two-blade wooden propellers of 11ft 2in diameter? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 745 l | 163.9 UK gallons (196.8 US gallons) |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 404 km/h v 4250 m | 251 mph in 13944 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10,0 min do 5000 m | 10,0 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9000 m | 29528 ft |
Dolet: Range: | 1800 km | 1118.5 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kanón ŠVAK ráže 20, mm v křídlech, 1x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v kořeni pravého křídla, s 800 náboji, 1x pohyblivý kulomet ŠVAK ráže 12,7 mm v předním střelišti, 1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm ve hřbetním střelišti a 1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm ve spodním střelišti. Pumový náklad: 250 kg pum v pumovnici. | Two fixed forward-firing 0.79 inch ShVAK cannons mounted in the wings, one fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-gun in root of the the right wing, 800 rounds, one flexible forward-firing 0.5 inch ShVAK machine-gun in the nose, one flexible rearward-firing 0.3 inch ShKAS machine-gun in dorsal position and one flexible 0.3 inch ShKAS machine-gun in the ventral position. Bomb load: Up to 551 lb bombs in the bomb bay. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Prototyp ANT-46 (DI-8) prošel v roce 1936 rozsáhlými úpravami, označení se změnilo an DI-8bis | In 1936 has undergone the prototype DI-8 a large modifications, the designation was changed to DI-8bis. |
Zdroje: Sources: | http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%9D%D0%A2-46 http://www.aviastar.org/air/russia/ant-46.php http://www.airwar.ru/enc/fww2/di8.html http://ram-home.com/ram-old/di-8.html archiv autora |