Main Menu
User Menu

Tupolev DI-8

Туполев ДИ-8

     
Název:
Name:
Tupolev ANT-46 (DI-8)
Originální název:
Original Name:
Туполев АНТ-46 (ДИ-8)
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.07.1935 Závod pokusných konstrukcí, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.07.1935
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
01.08.1935
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3487 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5291 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5533 kg
Rozpětí:
Wingspan:
20,300 m
Délka:
Length:
12,240 m
Výška:
Height:
3,640 m
Plocha křídla:
Wing Area:
55,70 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
94,991 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Gnome-Rhône 14Krsd "Mistral Major" vzduchem chlazený dvojhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 625 kW (850 k) a 640 kW (870 k) v h= 3 200 m.
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 3 400 mm
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
745 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
388 km/h v 4250 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
11,5 min do 5000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
8570 m
Dolet:
Range:
1780 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x pevný bezzákluzový kanón APK-4 ráže 76,2 mm v křídlech, každý s 15 granáty,
1x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v kořeni pravého křídla, s 800 náboji,
1x pohyblivý kulomet ŠVAK ráže 12,7 mm v předním střelišti,
1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm ve hřbetním střelišti a
1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm ve spodním střelišti.
Pumový náklad: 250 kg pum v pumovnici.
Uživatelské státy:
User States:
SSSR
Poznámka:
Note:
ANT-46 (DI-8) byl navržen jako doprovodný stíhač pro rychlé bombardéry SB-2.
Tovární zkoušky trvaly do června 1936, potom bylo nutno změnit výzbroj, protože vývoj bezzákluzových kanónů byl zastaven.
Letoun prošel rozsáhlejšími úpravami, byly nainstalovány motory AM-34, opraveny byl ocasní plochy a výzbroj měla být tvořena čtyřmi kanóny ŠVAK v křídlech, nebo pěticí těchto kanónů pod trupem. Upravený letoun byl označen jako DI-8bis.
Zdroje:
Sources:
ru.wikipedia.org
https://www.aviastar.org/air/russia/ant-46.php
https://www.airwar.ru/enc/fww2/di8.html
ww2drawings.jexiste.fr
https://ram-home.com/ram-old/di-8.html
www.scribd.com
archiv autora

Tupolev DI-8 -


URL : https://www.valka.cz/Tupolev-DI-8-t144240#465200Verze : 1
MOD
Trojpohľadový nákres.


https://www.aviastar.org/air/russia/ant-46.php

Tupolev DI-8 -


URL : https://www.valka.cz/Tupolev-DI-8-t144240#634119Verze : 0
MOD