Název: Name: | Nieuport N.11 C.1 | |
Originální název: Original Name: | Nieuport N.11 C.1 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1915-DD.MM.191R Société anonyme des établissements Nieuport, Issy-les-Moulineaux / DD.MM.1916-DD.MM.191R SA Nieuport-Macchi, Varese / DD.MM.191R-DD.MM.191R Officine Elettro Ferroviarie Tallero, Milano / DD.MM.191R-DD.MM.191R Akciová společnost Dux J. A. Meller, Moskva / DD.MM.191R-DD.MM.191R Nederlandsche Automobiel en Vliegtuigfabriek Trompenburg, Amsterdam / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1915-DD.MM.191R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? 450 Nieuport-Macchi 93 Elettro-Ferroviere 20 Trompenburg | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 320 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 480 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 7.54 m | |
Délka: Length: | 5,50 m | |
Výška: Height: | 2,40 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 13,3 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Le Rhône 9C o výkonu 59 kW/60 k nebo Thulin A o výkonu 59 kW/60 k dvoulistá vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 167 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 8.83 min do 2000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5000 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x 7,7mm kulomet Lewis nebo 8mm Hotchkiss nad horním křídlem 8x neřízená raketa Le Prieur | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Vytrvalost: 2 h Jednotky : Italské: 1a, 70a, 77a, 78a, 79a, 80a, 81a Belgické: 5me | |
Zdroje: Sources: | Sanger, Ray. Nieuport Aircraft of World War One. The Crowood Press, Ramsbury 2002. ISBN 1-86126-447-X. Bruce, J. M. Nieuport Fighters, Windsock Datafile Special vol.1. Albatros Porductions, Berkhamsted 1993. ISBN 0-948414-54-5. Cooksley, Peter. Nieuport Fighters in Action, In Action No.167. Squadron/Signal Publications, Carrollton 1997. ISBN 0-89747-377-9. amberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960. Thetford, Owen. British Naval Aircraft since 1912, Naval Institute Press, Annapolis 1991, ISBN 1-55750-076-2. |
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#191720Verze : 0
.
Nieuport 11 na němž létal F. Baracca. Toto eso používalo více strojů tohoto typu, tento je první. Letoun je francouzské produkce, o čemž svědčí kapotáž na přídi. Letoun je v barvě materiálu, pouze je tmavou hliníkovou barvou olemována SOP, VOP, trup, křídla i výsostné označení na spodních plochách křídel (sestávající se zbarvení dvou třetin pravého křídla zelenou a levého červenou barvou. Bílá se nepoužívala.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Nieuport |
Typ letounu | Nieuport N.11 C.1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | Baracca, Francesco |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Nieuport 11 na němž létal F. Baracca. Toto eso používalo více strojů tohoto typu, tento je první. Letoun je francouzské produkce, o čemž svědčí kapotáž na přídi. Letoun je v barvě materiálu, pouze je tmavou hliníkovou barvou olemována SOP, VOP, trup, křídla i výsostné označení na spodních plochách křídel (sestávající se zbarvení dvou třetin pravého křídla zelenou a levého červenou barvou. Bílá se nepoužívala.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Nieuport |
Typ letounu | Nieuport N.11 C.1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | Baracca, Francesco |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Nieuport |
Typ letounu | Nieuport N.11 C.1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | Baracca, Francesco |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#398847Verze : 0
Rad
MOD
www.avionslegendaires.net
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#347824Verze : 0
jeden z muzea v Paříži
zdroj : vlastní foto
zdroj : vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#315834Verze : 0
.
Podoba Nieuportu 11 číslo 576 na němž létalo na jaře 1916 nad Verdunem tehdejší vedoucí francouzské letecké eso Jean Navarre (12 sestřelů)
Letoun je v barvě materiálu, Na trupu mezi kokpitem a ocasními plochami je výrazná francouzská trikolóra sloužící jako rozpoznávací prvek nejen pro piloty, ale i pro protiletadlové dělostřelectvo
Web autora : http://wp.scn.ru/en/ww1/f/112/21/0
Zde Jean Navarre ve svém Nieuportu ve vzduchu
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Nieuport |
Typ letounu | Nieuport N.11 C.1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | Francie |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 576 |
Sériové / evidenční číslo | 576 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | http://wp.scn.ru/en/ww1/f/112/21/0 |
Podoba Nieuportu 11 číslo 576 na němž létalo na jaře 1916 nad Verdunem tehdejší vedoucí francouzské letecké eso Jean Navarre (12 sestřelů)
Letoun je v barvě materiálu, Na trupu mezi kokpitem a ocasními plochami je výrazná francouzská trikolóra sloužící jako rozpoznávací prvek nejen pro piloty, ale i pro protiletadlové dělostřelectvo
Web autora : http://wp.scn.ru/en/ww1/f/112/21/0
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nieuport N.11 C.1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zde Jean Navarre ve svém Nieuportu ve vzduchu
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#608389Verze : 2
Jirka Cooper
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.