Main Menu
User Menu

Nieuport N.11 C.1

     
Název:
Name:
Nieuport N.11 C.1
Originální název:
Original Name:
Nieuport N.11 C.1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1915-DD.MM.191R Société anonyme des établissements Nieuport, Issy-les-Moulineaux /
DD.MM.1916-DD.MM.191R SA Nieuport-Macchi, Varese /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Officine Elettro Ferroviarie Tallero, Milano /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Akciová společnost Dux J. A. Meller, Moskva /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Nederlandsche Automobiel en Vliegtuigfabriek Trompenburg, Amsterdam /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1915-DD.MM.191R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
450 Nieuport-Macchi
93 Elettro-Ferroviere
20 Trompenburg
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
320 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
480 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
7.54 m
Délka:
Length:
5,50 m
Výška:
Height:
2,40 m
Plocha křídla:
Wing Area:
13,3 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Le Rhône 9C o výkonu 59 kW/60 k nebo
Thulin A o výkonu 59 kW/60 k
dvoulistá vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
167 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
8.83 min do 2000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
5000 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1x 7,7mm kulomet Lewis nebo 8mm Hotchkiss nad horním křídlem


8x neřízená raketa Le Prieur
Uživatelské státy:
User States:












Poznámka:
Note:
Vytrvalost: 2 h


Jednotky : Italské: 1a, 70a, 77a, 78a, 79a, 80a, 81a Belgické: 5me
Zdroje:
Sources:
Sanger, Ray. Nieuport Aircraft of World War One. The Crowood Press, Ramsbury 2002. ISBN 1-86126-447-X.
Bruce, J. M. Nieuport Fighters, Windsock Datafile Special vol.1. Albatros Porductions, Berkhamsted 1993. ISBN 0-948414-54-5.
Cooksley, Peter. Nieuport Fighters in Action, In Action No.167. Squadron/Signal Publications, Carrollton 1997. ISBN 0-89747-377-9.
amberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960.
Thetford, Owen. British Naval Aircraft since 1912, Naval Institute Press, Annapolis 1991, ISBN 1-55750-076-2.
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#191720Verze : 0
.
Nieuport N.11 C.1 - Nieuport 11 na němž létal F. Baracca. Toto eso používalo více strojů tohoto typu, tento je první. Letoun je francouzské produkce, o čemž svědčí kapotáž na přídi. Letoun je v barvě materiálu, pouze je tmavou hliníkovou barvou olemována SOP, VOP, trup, křídla i výsostné označení na spodních plochách křídel (sestávající se zbarvení dvou třetin pravého křídla zelenou a levého červenou barvou. Bílá se nepoužívala.

Nieuport 11 na němž létal F. Baracca. Toto eso používalo více strojů tohoto typu, tento je první. Letoun je francouzské produkce, o čemž svědčí kapotáž na přídi. Letoun je v barvě materiálu, pouze je tmavou hliníkovou barvou olemována SOP, VOP, trup, křídla i výsostné označení na spodních plochách křídel (sestávající se zbarvení dvou třetin pravého křídla zelenou a levého červenou barvou. Bílá se nepoužívala.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Nieuport N.11 C.1 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

Nieuport N.11 C.1 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#398847Verze : 0
MOD
www.avionslegendaires.net
Nieuport N.11 C.1 -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#347824Verze : 0
jeden z muzea v Paříži
zdroj : vlastní foto
Nieuport N.11 C.1 -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#315834Verze : 0
.
Nieuport N.11 C.1 - Podoba Nieuportu 11 číslo 576 na němž létalo na jaře 1916 nad Verdunem tehdejší vedoucí francouzské letecké eso Jean Navarre (12 sestřelů)
Letoun je v barvě materiálu, Na trupu mezi kokpitem a ocasními plochami je výrazná francouzská trikolóra sloužící jako rozpoznávací prvek nejen pro piloty, ale i pro protiletadlové dělostřelectvo

Podoba Nieuportu 11 číslo 576 na němž létalo na jaře 1916 nad Verdunem tehdejší vedoucí francouzské letecké eso Jean Navarre (12 sestřelů)
Letoun je v barvě materiálu, Na trupu mezi kokpitem a ocasními plochami je výrazná francouzská trikolóra sloužící jako rozpoznávací prvek nejen pro piloty, ale i pro protiletadlové dělostřelectvo

Web autora : https://wp.scn.ru/en/ww1/f/112/21/0

Nieuport N.11 C.1 - Zde Jean Navarre ve svém Nieuportu ve vzduchu

Zde Jean Navarre ve svém Nieuportu ve vzduchu
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#608389Verze : 2