Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-307 | Mikoyan-Gurevich I-307 |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-307 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1947-DD.MM.1947 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1947-DD.MM.1947 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 konverze MiG-9 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 24.05.1947 I-307 BMW 003S 25.12.1947 I-307 RD-20F | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3471 kg | 7652 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5040 kg | 11111 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10,00 m | 32ft 9,69in |
Délka: Length: | 9,75 m | 31ft 11,86in |
Výška: Height: | 3,23 m | 10ft 7,17in |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,20 m2 | 195.9 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | BMW 003S o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním nebo Kolesov RD-20F o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním | BMW 003S, power 2315 lb with afterburner or Kolesov RD-20F, power 2315 lb with afterburner |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1300 kg | 2866 lb |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 950 km/h v 3000 m | 590.3 mph in 9843 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 24 m/s | 4724.4 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 3,9 min do 5000 m | 3,9 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 13000 m | 42651 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1000 km | 621.4 mi |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon NS-37 ráže 37 mm, 45 nábojů 2x kanon NS-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý | 1x 37 mm NS-37 cannon, 45 rounds 2x 23 mm NS-23 cannon, 80 rounds each |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - prototyp verze MiG-9 s motory s přídavným spalováním (BMW 003S jsou upravené kořistní, RD-20F/RD-21 nově vyrobené) - přednost dostal MiG-15 | - |
Zdroje: Sources: | Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2. Якубович, Николай. Реактивные первенцы СССР: МиГ-9, Як-15, Ла-150, Ту-12, Ил-22. Яуза, Москва 2015. ISBN 978-5-699-77483-8. Арсеньев, Е. Самолеты ОКБ им. А.И.Микояна, Авиация и Космонавтика 2003/01. ruslet.webnode.cz |