Mikojan-Gurevič I-307

Mikoyan-Gurevich I-307
Микоян-Гуревич И-307
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič I-307 Mikoyan-Gurevich I-307
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич И-307
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1947-DD.MM.1947 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1947-DD.MM.1947
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 konverze MiG-9
První vzlet:
Maiden Flight:
24.05.1947 I-307 BMW 003S
25.12.1947 I-307 RD-20F
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3471 kg 7652 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5040 kg 11111 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,00 m 32 ft 9 ¾ in
Délka:
Length:
9,75 m 31 ft 11 ⅞ in
Výška:
Height:
3,23 m 10 ft 7 ⅛ in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,20 m2 195.9 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
BMW 003S o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním nebo
Kolesov RD-20F o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním
BMW 003S, power 2315 lb with afterburner or
Kolesov RD-20F, power 2315 lb with afterburner
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1300 kg 2866 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
950 km/h v 3000 m 590 mph in 9843 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
24 m/s 4724 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3,9 min do 5000 m 3,9 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
13000 m 42651 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1000 km 621 mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon NS-37 ráže 37 mm, 45 nábojů
2x kanon NS-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý
1x 37 mm NS-37 cannon, 45 rounds
2x 23 mm NS-23 cannon, 80 rounds each
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- prototyp verze MiG-9 s motory s přídavným spalováním (BMW 003S jsou upravené kořistní, RD-20F/RD-21 nově vyrobené)
- přednost dostal MiG-15
-
Zdroje:
Sources:
Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
Якубович, Николай. Реактивные первенцы СССР: МиГ-9, Як-15, Ла-150, Ту-12, Ил-22. Яуза, Москва 2015. ISBN 978-5-699-77483-8.
Арсеньев, Е. Самолеты ОКБ им. А.И.Микояна, Авиация и Космонавтика 2003/01.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-307-t806#564660 Verze : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20638.htm
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig9.html

Mikojan-Gurevič I-307 - I-307 byl později použit k testům deflektoru povýstřelových zplodin přezdívaného babočka, motýl. Od jeho použití  se upustilo, protože snižoval rychlost až o 100 km/h.

I-307 byl později použit k testům deflektoru povýstřelových zplodin přezdívaného "babočka", motýl. Od jeho použití se upustilo, protože snižoval rychlost až o 100 km/h.
Mikojan-Gurevič I-307 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-307-t806#564663 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více