Main Menu
User Menu

Junkers K 43

     
Název:
Name:
Junkers K 43
Originální název:
Original Name:
Junkers K 43
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1933 AB Flygindustri, Malmö
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1933
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
24? konverzí W 34
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2-3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola/lyže
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1625 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3200 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
17,75 m
Délka:
Length:
10,27 m
Výška:
Height:
3,92 m
Plocha křídla:
Wing Area:
44,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gnome-Rhône Jupiter VI o výkonu 353 kW/480 k, nebo
Pratt & Whitney Hornet B1 o výkonu 429 kW/583 k, nebo
Armstrong Siddeley Panther o výkonu 395 kW/537 k, nebo
Wright R-1820-E Cyclone o výkonu 462 kW/629 k
dvoulistá vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
247 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
0-1x pevný kulomet
1-2x pohyblivý kulomet


6x 50kg puma
Uživatelské státy:
User States:






Poznámka:
Note:
- průzkumná a lehká bombardovací konverze W 34
- data odpovídají strojům s motory Cyclone
- 6 finských strojů, obvykle označované jako K 43 fa, měly motor Hornet a mohly používat kolový, plovákový a lyžový podvozek; stejný motor používaly tři bolivijské stroje s kolovým podvozkem
- portugalské stroje, v počtu 5 ks, měly motory Panther, plováky a jsou obvykle označovány jako K 43 fy
- argentinské K 43 f měly motor Cyclone, objednáno bylo 5 ks
- Kolumbie používala tři plovákové "K 43 bo", motor neznámý
Zdroje:
Sources:
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Kenz, Karlheinz. Eine für beinahe alles. Zwanzig Jahre lang gab es für die Junkers W34 keinen echten Ersatz (Teil 2), Klassiker der Luftfahrt 2008/04.
https://hugojunkers.pytalhost.com/ju_w33_a1.htm
https://www.junkers.de/flugzeuge/junkers-k-43
URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527432Verze : 0
MOD
https://www.network54.com/Forum/394728/...

Junkers K 43 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527433Verze : 0
MOD
https://www.network54.com/Forum/394728/...

Junkers K 43 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527434Verze : 0
MOD
https://www.network54.com/Forum/394728/...

Junkers K 43 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527435Verze : 0
MOD