Název: Name: | Junkers K 43 | Junkers K 43 |
Originální název: Original Name: | Junkers K 43 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.1933 AB Flygindustri, Malmö | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.1933 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 24? konverzí W 34 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2-3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | wheels/ski |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1625 kg | 3583 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3200 kg | 7055 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 17,75 m | 58ft 2,82in |
Délka: Length: | 10,27 m | 33ft 8,32in |
Výška: Height: | 3,92 m | 12ft 10,33in |
Plocha křídla: Wing Area: | 44,00 m2 | 473.61 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Gnome-Rhône Jupiter VI o výkonu 353 kW/480 k, nebo Pratt & Whitney Hornet B1 o výkonu 429 kW/583 k, nebo Armstrong Siddeley Panther o výkonu 395 kW/537 k, nebo Wright R-1820-E Cyclone o výkonu 462 kW/629 k dvoulistá vrtule | Gnome-Rhône Jupiter VI, power 473 hp, or Pratt & Whitney Hornet B1, power 575 hp, or Armstrong Siddeley Panther, power 530 hp, or Wright R-1820-E Cyclone, power 620 hp two-bladed propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 247 km/h v 0 m | 153.5 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 0-1x pevný kulomet 1-2x pohyblivý kulomet 6x 50kg puma | 0-1x fixed machine gun 1-2xx flexible machine gun 6x 110 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - průzkumná a lehká bombardovací konverze W 34 - data odpovídají strojům s motory Cyclone - 6 finských strojů, obvykle označované jako K 43 fa, měly motor Hornet a mohly používat kolový, plovákový a lyžový podvozek; stejný motor používaly tři bolivijské stroje s kolovým podvozkem - portugalské stroje, v počtu 5 ks, měly motory Panther, plováky a jsou obvykle označovány jako K 43 fy - argentinské K 43 f měly motor Cyclone, objednáno bylo 5 ks - Kolumbie používala tři plovákové "K 43 bo", motor neznámý | - |
Zdroje: Sources: | Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Kenz, Karlheinz. Eine für beinahe alles. Zwanzig Jahre lang gab es für die Junkers W34 keinen echten Ersatz (Teil 2), Klassiker der Luftfahrt 2008/04. http://hugojunkers.pytalhost.com/ju_w33_a1.htm http://www.junkers.de/flugzeuge/junkers-k-43 |