Název: Name: | Junkers W 34 fue | |
Originální název: Original Name: | Junkers W 34 fue | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.193R Junkers Flugzeugwerke AG, Dessau / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 100 všech civilních verzí / of all civilian variants | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1926 | |
Osádka: Crew: | 2 + 6 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 16651) kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3200 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 17,75 m | |
Délka: Length: | 10,612) m | |
Výška: Height: | 3,183) m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 44,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Pratt & Whitney R-1860 Hornet o výkonu 410 kW/558 k dvoulistá vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 2454) km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 11 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6300 m | |
Dolet: Range: | 850 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | W 34 be, 447kW motor Bristol Jupiter VII: 1) 1610 kg 2) 10,70 m 3) 4,07 m 4) 230 km/h - většina vojenských uživatelů W 34 používala konverzi K 43 a jsou uvedeni zvlášť - zde jsou uvedeni vojenští uživatelé všech civilních verzí, protože obvykle není známo, o kterou subvariantu šlo; Finsko, Chile a Portugalsko používaly každý jeden stroj W 34 b neznámé subverze, Bolívie jeden W 34 ci; Australské letectvo zrekvírovalo dva stroje řad d a f, další W 34 f létal ve Venezuele a jeden W 34 fa ve Finsku | |
Zdroje: Sources: | Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Kenz, Karlheinz. Eine für beinahe alles. Zwanzig Jahre lang gab es für die Junkers W34 keinen echten Ersatz (Teil 2), Klassiker der Luftfahrt 2008/04. http://hugojunkers.pytalhost.com/ju_w33_a1.htm |
URL : https://www.valka.cz/Junkers-W-34-f-t179607#527394Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/cw1/w34.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Junkers W 34 f |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
W 34 fi v barvách Luft Hansy.
URL : https://www.valka.cz/Junkers-W-34-f-t179607#527400Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/cw1/w34.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Junkers W 34 f |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Další W 34 fi, ve službách kanadské Pacific Wings.
URL : https://www.valka.cz/Junkers-W-34-f-t179607#527401Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.