Název: Name: | Mikojan-Gurevič SI-10 | Mikoyan-Gurevich SI-10 |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич СИ-10 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1952-DD.MM.1952 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1952-DD.MM.1952 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 konverze MiG-17 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4140 kg | 9127 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5250 kg | 11574 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,63 m | 31ft 7,12in |
Délka: Length: | 11,26 m | 36ft 11,31in |
Výška: Height: | 2,80 m | 9ft 2,23in |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,60 m2 | 243.26 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Klimov VK-1A o tahu 26,87 kN | Klimov VK-1A o tahu 26,87 kN |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1161 km/h v ? m | 721.4 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 16000 m | 52493 ft |
Dolet: Range: | 1200 km | 745.6 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon N-37D ráže 37 mm, 40 nábojů 2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý 2x 100kg nebo 250kg puma | 1x 37 mm N-37D cannon, 40 rounds 2x 23 mm NR-23 cannon, 80 rounds each 2x 221 lb or 551 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Letoun byl vybaven experimentálními aerodynamickými sloty na náběžné hraně křídla, Fowlerovými vztlakovými klapkami a plovoucí vodorovnou ocasní plochou (montována a zkoušena dodatečně od července 1955). | - |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-17: The Soviet Union's Jet Fighter of the Fifties. Midland Publishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-107-1. Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1. ruslet.webnode.cz |