Název: Name: | Mikojan-Gurevič MiG-17 | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич МиГ-17 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1952-DD.MM.1953 Kujbyševský letecký závod č. 1 Stalina, Kujbyšev / DD.MM.1952-DD.MM.1954 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij / DD.MM.1953-DD.MM.1955 Tbiliský letecký závod č. 31 G. Dimitrova, Tbilisi / DD.MM.1952-DD.MM.1955 Komsomolskoamurský letecký závod č. 126, Komsomolsk na Amuru / DD.MM.1952-DD.MM.1954 Novosibirský letecký závod č. 153 V. P. Čkalova, Novosibirsk / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1952-DD.MM.1955 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 5467: Zavod 1: 392 Zavod 21: 1857 Zavod 31: 556 Zavod 126: 1264 Zavod 153: 1428 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 14.01.1950 I-330 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3798 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5340 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 6072 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,63 m | |
Délka: Length: | 11,09 m | |
Výška: Height: | 3,80 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 236,2 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Klimov VK-1 o tahu 26,48 kN nebo Klimov VK-1A o tahu 26,87 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1415 l 2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1114 km/h v 2000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 35 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6,7 min do 10000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 14700 m | |
Dolet: Range: | 1165 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1735 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon N-37D ráže 37 mm, 40 nábojů 2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý 2x 100kg nebo 250kg puma | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-17: The Soviet Union's Jet Fighter of the Fifties. Midland Publishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-107-1. Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1. Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk. Ilustrovaná historie letectví, Mikojan MiG 17/Hawker Hurricane Mk.I./Spad VII, XII, XIII. Naše vojsko, Praha 1989. ISBN 80-206-0125-2. ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17-kod-NATO-Fresco-A-t49437#565079Verze : 0
Aubi
MOD
.
MiG-17 se vyznačoval štíhlou zádí trupu (díky motoru bez přídavného spalování) a podlouhlými brzdícími štíty.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
MiG-17 se vyznačoval štíhlou zádí trupu (díky motoru bez přídavného spalování) a podlouhlými brzdícími štíty.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17-kod-NATO-Fresco-A-t49437#197667Verze : 1
Tango
MOD
Reklama
MiG-17 ("modrá 19") z výzbroje 689. stíhacího leteckého pluku, polovina šedesátých let.
Mikoyan MiG-17 Side view by Basil Zolotov
Source : http://basilzolotov.com
Web autora : http://basilzolotov.com
Mikoyan MiG-17 Side view by Basil Zolotov
Období | Studená válka [1946-1989] |
Výrobce | Mikojan-Gurevič |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-17 [kód NATO: Fresco-A] |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | modrá 19 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Basil Zolotov |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | http://basilzolotov.com |
Source : http://basilzolotov.com
Web autora : http://basilzolotov.com
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17-kod-NATO-Fresco-A-t49437#590113Verze : 2
Martin Smíšek
MOD
Tento MiG-17 výrobního čísla 541959 sloužil v řadách východoněmeckého letectva od roku 1961, přičemž nosil trupové číslo "červená? 402". Po svém vyřazení stával do roku 1991 u vstupu do služebny NVA v Karlshagenu. Dnes je součástí expozice vojenského muzea v Peenemünde (nese imaginární číslo 009). (©Radek Havelka)

URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17-kod-NATO-Fresco-A-t49437#191603Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.