Název: Name: | Fokker C.V-E | |
Originální název: Original Name: | Fokker C.V-E | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.192R NV Nederlandsche Vliegtuigenfabriek Fokker, Amsterdam / DD.MM.1933-DD.MM.1934 Eidgenössische Konstruktionswerkstätte, Thun DD.MM.1932-DD.MM.193R Hærens Flyvemaskinfabrikk, Kjeller DD.MM.1929-DD.MM.193R Centrala Flygverkstaden Malmslätt, Malmslätt DD.MM.193R-DD.MM.193R Hærens Flyvertroppers Værksteder, Kobenhavn DD.MM.1928-DD.MM.19RR Weiss Manfréd Repülőgép- és Motorgyár Rt, Budapest / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~60 Fokker 57? EKW 15 Kjeller 46? CFM 30 HFV 8? Weiss | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 13901) kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2390 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 15,30 m | |
Délka: Length: | 9,53 m | |
Výška: Height: | 3,38 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 39,30 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Lorraine-Dietrich o výkonu 354 kW, nebo Napier Lion o výkonu 336 kW, nebo Hispano-Suiza 12 o výkonu 336 kW, nebo Armstrong Siddeley Panther II o výkonu 429 kW, nebo Bristol Jupiter VI o výkonu 336 kW, nebo Nohab Mercury VI o výkonu 447 kW, nebo Bristol Pegasus IIM-2 o výkonu 544 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 800 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 2222) km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 26,23) min do 4000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 54004) m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný 7,9mm kulomet FN v přídi 1-2x pohyblivý 7,9mm kulomet 16x 25kg bomba nebo 8x 50kg bomba | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Data platí pro stroje s motorem Lorraine-Dietrich; údaje pro motor Lion / Pegasus: 1) 1420 / 1549 kg 2) 230 / 265 km/h 3) 15,7 min do 4000 m / 14.2 min do 5000 m 4) 7000 / 8300 m - švédské stroje označeny S 6A s motory Jupiter, S 6B licenční s motory Mercury - maďarské licenční stroje pravděpodobně označeny WM-9 Budapest - stroje s motory Pegasus jsou obvykle označovány jako C.V M/33 (C.V model 1933) - v Dánsku byly označeny jako II R, stroje s kapotovaným motorem a dalšími úpravami jako III R | |
Zdroje: Sources: | Kamphuis, G. H. The Fokker C V, Profile No.87. Profile Publications, Leatherhead 1966. Hegener, Henri. Fokker - The Man and his Aircraft. Harleyford Publications, Letchford 1961. www.flightglobal.com https://www.go2war2.nl/artikel/308 www.flightglobal.com www.secretprojects.co.uk |
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#497653Verze : 0
Aubi
MOD
aviarmor.net
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | Hi-Vis |
![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | C-331 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Švýcarský stroj s motorem Hispano-Suiza, v úpravě pro vlekání terčů.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#497658Verze : 0
Aubi
MOD
https://www.airwar.ru/enc/bww1/fokc5.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | R-47 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Modernizovaný dánský stroj s motorem Pegasus, čili C.V M/33.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#497654Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
Období | Zimní (sovětsko-finská) válka [1939-1940] |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Finské stroje. Finsko koupilo 13 strojů s motorem Pegasus a další získalo z Norska a Švédska.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#497656Verze : 0
Aubi
MOD
aviarmor.net
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | Jinak nestandardní |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 473 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1930 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Švédský S 6B v podivné vysoce nestandardní kamufláži.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#497704Verze : 0
Aubi
MOD
https://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft26147.htm
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | Kořistní |
![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 3W+OS |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Noční bitevní skupina 11 (estonská) [1943-1944] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1944 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
jeden z kořistních dánských strojů používaný estonskými dobrovolníky k nočním přepadům po vzoru ruských Po-2. Tento "C.V m/33" aneb "III R" má kromě kapotovaného motoru i nově tvarovanou směrovku.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#497705Verze : 0
Aubi
MOD
Muzeum Linkoping, vlastni foto
Letoun ve Svedsku zavedeny pod oznacenim S 6.
Letoun ve Svedsku zavedeny pod oznacenim S 6.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#543783Verze : 1
karaco
MOD
Fínske Fokkery C.V-E
www.maailmapalaa.net
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-E |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-E-t164575#549050Verze : 0
Panzer
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.