Název: Name: | Čcheng-tu FC-1 Siao-lung | Chengdu FC-1 Xiaolong |
Originální název: Original Name: | FC-1枭龙 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový bojový letoun | multi-role combat aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.2003-DD.MM.20RR Chengdu Aircraft Industrial (Group) Co., Ltd., Chengdu, Sichuan DD.MM.2009-DD.MM.20RR Pakistan Aeronautical Complex, Kamra, Punjab | |
Období výroby: Production Period: | DD.06.2006-DD.MM.20RR série | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 150 (objednáno / ordered) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 25.08.2003 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 6586 kg | 14520 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 9100 kg | 20062 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 12383 kg | 27300 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,45 m | 31 ft |
Délka: Length: | 14,94 m | 49 ft |
Výška: Height: | 4.72 m | 15 ft 5 ⅞ in |
Plocha křídla: Wing Area: | 24,40 m2 | 262.64 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | dvouproudový | turbofan |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Klimov RD-93 o tahu 49,4 kN / 84,4 kN s přídavným spalováním | Klimov RD-93, thrust 11105 lb / 18974 lb with afterburner |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 3000 l 1x 800 l přídavná nádrž 2x 800 l nebo 1100 l přídavná nádrž | 660 Imp gal / 793 US gal 1x 176 Imp gal / 211 US gal drop tank 2x 176 or 242 Imp gal (211 or 291 US gal) drop tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 19101) km/h v ? m | 11871) mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 16916 m | 55500 ft |
Dolet: Range: | 13522) km | 8402) mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3482 km | 2164 mi |
Výzbroj: Armament: | 1x 23 mm GŠ-23-2 7 závěsníků s nosností 3,629 kg Vzduch-vzduch: PL-5E, PL-9C, AIM-9L Sidewinder, PL-12 / SD-10 Vzduch-země: bomby, protilodní střely C-802A, C-803, klouzavé pumy LS-6, H-2 SOW a H-4 SOW, protiradiolokační střela MAR-1 | 1x 23 mm GSh-23-2 7 hardpoints with capacity 8,000 lb Air-Air: PL-5E, PL-9C, AIM-9L Sidewinder, PL-12 / SD-10 Air-Ground: bombs, antiship missiles C-802A, C-803, glide bombs LS-6, H-2 SOW a H-4 SOW, Anti-Radiation Missile MAR-1 |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Pakistanské označenie: JF-17 1) Mach 1,6 2) akční rádius | Pakistani marked as JF-17 1) Mach 1.6 2) combat radius |
Zdroje: Sources: | Manufacturer information in Farnborough 2010 http://www.pac.org.pk/jf-17 http://www.jf-17.com/ www.globalsecurity.org www.defenseindustrydaily.com http://en.wikipedia.org/wiki/JF-17_Thunder www.leteckymagazin.sk Soušek, Tomáš: JF-17 Thunder začíná sloužit, Letectví a kosmonautika 2013 / 02 |