Název: Name: | AM-70 EX | AM-70 EX |
Originální název: Original Name: | AM-70 EX | |
Kategorie: Category: | mostní automobil | bridge laying vehicle |
Výrobce: Producer: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR EXCALIBUR ARMY spol. s r.o., Šternberk | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp / prototype | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2018 | |
Obsluha: Crew: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | Tatra 815-7T3R41 8x8.1R | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 33000 kg | 72753 lb |
Celková délka: Overall Length: | 12000 mm | 39ft 4in |
Celková šířka: Overall Width: | 3650 mm | 12ft |
Celková výška: Overall Height: | 3900 mm | 12ft 9.5in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 410 mm | 1ft 4in |
Rozvor: Wheelbase: | 1950 mm - 3250 ? mm - 1450 mm | 76 ¾ in - 128in ? - 57 ⅛ in |
Rozchod: Track: | 2072 mm - všechny nápravy | 81 ½ in - all axles |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T3C-928-90 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3 - počet válců: 8 - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 2100 Nm při 1000 ot/min - maximální výkon: 300 kW při 1800 ot/min | Tatra T3C-928-90 - air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 3 emission standards - number of cylinders: 8 - displacement: 773 cu in - maximum torque: 1549 lb.ft at 1000 rpm - maximum power output: 402.3 hp (407.9 PS) at 1800 rpm |
Převodovka: Gearbox: | Tatra 14 TS 210 - synchronizovaná převodovka - počet rychlostí (vpřed+vzad): 14+2 | Tatra 14 TS 210 - synchromesh gearbox - number of gears (forward+reverse): 14+2 |
Spojka: Clutch: | MFZ 1x430 - jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem | MFZ 1x430 - single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 420 l | 92.39 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 90 km/h | 56 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 40 km/h | 25 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 500+ km | 311+ mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | 25 ° | 56 % |
Boční náklon: Side Slope: | 25 ° | 56 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2,0 m | 79in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,51) m | 20in1) |
Brodivost: Fording Depth: | 1,22) m | 47in2) |
Nástavba: Superstructure: | nůžkový most M-70 EX se zatížitelností v třídě MLC 70: - délka mostního pole: 13 500 mm - šířka mostního pole: 4 300 mm - pojezdová šířka: 3 500 mm - délka podpěr: 2 000 mm (zasunutá) / 6 000 (vysunutá) - maximální délka mostu: 108 m (8 polí) | M-70 EX scissor bridge with parameters in MLC 70: - length of one bay: 44 ft 3.5 in - width of the carriageway: 14ft 1 in - track width: 11 ft 6 in - length of the trestlework: 6 ft 7 in (retracted) / 19 ft 8 in (extended) - maximum length of the bridge: 354 ft 4 in (8 bays) |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | 1) bez radlice 2) bez přípravy, s přípravou 1,5 m | 1) without dozer blade 2) without preparation, with preparation 59 in |
Zdroje: Sources: | firemní materiály EXCALIBUR ARMY, spol. s r.o. |