Název: Name: | Tupolev I-8 | |
Originální název: Original Name: | Туполев И-8 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1930-DD.MM.1930 Ústřední aerohydrodynamický institut, Moskva / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1930-DD.MM.1930 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 28.10.1930 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 960 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1235 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 1424 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,03 m | |
Délka: Length: | 6,90 m | |
Výška: Height: | 2,73 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,09 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Curtiss V-1570 Conqueror o výkonu 447 kW/608 k dvoulistá na zemi stavitelná duralová vrtule Hamilton | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 313 km/h v 3600 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 13,1 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8500 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 490 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kulomet PV-1 ráže 7,62 mm | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Malý dvouplošný stíhací letoun konstruovaný koncem dvacátých let. Tupolev I-8 měl ocelovou konstrukci potaženou látkou. K sériové výrobě nakonec nedošlo. | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim; Rigmant, Vladimir. OKB Tupolev: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 2005. ISBN 1-85780-214-4. Gunston, Bill. Tupolev Aircrat since 1922. Naval Institute Press, Annapolis 1995. ISBN 1-55750-882-8. Duffy, Paul; Kandalov, Andrej. Tupolev: muž a jeho letadla. Jan Vašut, Praha 1999. ISBN 80-7236-051-5. Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3. Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2. |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-I-8-t9142#27683Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
http://www.airwar.ru/enc/fww1/i8.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Tupolev I-8 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-I-8-t9142#555309Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.aviastar.org/air/russia/ant-13.php
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Tupolev I-8 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-I-8-t9142#555310Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.