Mikojan-Gurevič I-1

Mikoyan-Gurevich I-1

Микоян-Гуревич И-1

     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič I-1
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич И-1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1953-DD.MM.1956 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1953-DD.MM.1956
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
16.02.1955
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7030 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
9,00 m
Délka:
Length:
12,70 m
Výška:
Height:
? m
Plocha křídla:
Wing Area:
25,16 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
279,4 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Klimov VK-7 o tahu 34,57 kN / 51,34 kN s přídavným spalováním
Klimov VK-7F o tahu 41,19 kN / 61,49 kN s přídavným spalováním
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2025 l
2x 760 l přídavná nádrž
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1483 km/h v 10800 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3 min do 10000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
17000 m
Dolet:
Range:
1800 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
2500 km
Výzbroj:
Armament:
1x kanon N-37D ráže 37 mm, 50 nábojů
2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 100 nábojů každý

2x raketnice ORO-190 pro neřízenou raketu TRS-190 Strela ráže 190 mm
2x raketnice ORO-57 s 8 raketami ARS-57 Skvorec ráže 57 mm nebo
2x 100kg nebo 250kg puma
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
Na základě MiGu-19 se rozběhl vývoj těžkého nadzvukového stíhače, jehož první exemplář dostal označení I-1 (interně I-370). Tento letoun převzal z typu MiG-19 křídlo, avšak disponoval jen jedním motorem Klimov VK-7. Tato pohonná jednotka byla později nahrazena výkonnějšími typy.
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
ruslet.webnode.cz



URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-1-t782#26131Verze : 1
MOD
https://www.airwar.ru/enc/fighter/i370.html







URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-1-t782#565963Verze : 0
MOD
banner 1 top banner 5 top banner 6 top

Rozpočet

Rozpočet valka.cz 2019 : 85.000,- Kč
Příjmy doposud : 64.741,- Kč

♡ Chci přispět

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!