Main Menu
User Menu

GST

ГСТ

     
Název:
Name:
GST
Originální název:
Original Name:
ГСТ
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.MM.1940 Taganrožský letecký závod č. 31 G. Dimitrova, Taganrog /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1938-DD.MM.1940
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~31
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
5-7
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6670 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
12250 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
31,72 m
Délka:
Length:
20,68 m
Výška:
Height:
5,54 m
Plocha křídla:
Wing Area:
130,14 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Wright R-1820-G3 o vzletovém výkonu 522 kW/887 k, nebo
Švecov M-62R o výkonu 735 kW/1000 k, nebo
Švecov M-62IR o výkonu 735 kW/1000 k, nebo
Tumanskij M-87 o výkonu 699 kW/950 k, nebo
Tumanskij M-88 o výkonu 809 kW/1100 k
třílistá stavitelná vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
2771) km/h v 4300 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
51002) m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
28003) km
Výzbroj:
Armament:
1x kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v přední věži
2x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v bocích trupu
1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm pod trupem


6x 500kg puma FAB-500
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- licenční varianta PBY-1
- první stroje postaveny z amerických dílů s motory Wright, většina měla motory M-62R; pět strojů dostalo motory M-87 a šest M-88
v roce 1940 bylo několik upravených strojů předáno sibiřským a dálněvýchodním civilním organizacím jako dopravní MP-7

- data platí pro stroje s motory M-62; pro M-87 platí:
1) 329 km/h
2) 5500 m
3) 2660 km
Zdroje:
Sources:
Бюшгенс Г.С. самолетостроение в СССР 1917-1945. ЦАГИ 1992.
Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3.
Заблотский А.Н., Сальников А.И. 75 лет ТАНТК им. Г.М. Бериева.
www.topedge.com
http://www.ctrl-c.liu.se/misc/RAM/gst.html
URL : https://www.valka.cz/GST-t188192#546823Verze : 0
MOD
commons.wikimedia.org

GST - GST 7. samostatné peruti Černomořského flotu, Sevastopol, září 1941.

GST 7. samostatné peruti Černomořského flotu, Sevastopol, září 1941.
URL : https://www.valka.cz/GST-t188192#546824Verze : 1
MOD
aviarmor.net

GST - MP-7 s americkými motory.

MP-7 s americkými motory.
URL : https://www.valka.cz/GST-t188192#546826Verze : 0
MOD