Název: Name: | GST | |
Originální název: Original Name: | ГСТ | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.MM.1940 Taganrožský letecký závod č. 31 G. Dimitrova, Taganrog / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1938-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~31 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 5-7 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 6670 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 12250 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 31,72 m | |
Délka: Length: | 20,68 m | |
Výška: Height: | 5,54 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 130,14 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Wright R-1820-G3 o vzletovém výkonu 522 kW/887 k, nebo Švecov M-62R o výkonu 735 kW/1000 k, nebo Švecov M-62IR o výkonu 735 kW/1000 k, nebo Tumanskij M-87 o výkonu 699 kW/950 k, nebo Tumanskij M-88 o výkonu 809 kW/1100 k třílistá stavitelná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 2771) km/h v 4300 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 51002) m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 28003) km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v přední věži 2x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v bocích trupu 1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm pod trupem 6x 500kg puma FAB-500 | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - licenční varianta PBY-1 - první stroje postaveny z amerických dílů s motory Wright, většina měla motory M-62R; pět strojů dostalo motory M-87 a šest M-88 v roce 1940 bylo několik upravených strojů předáno sibiřským a dálněvýchodním civilním organizacím jako dopravní MP-7 - data platí pro stroje s motory M-62; pro M-87 platí: 1) 329 km/h 2) 5500 m 3) 2660 km | |
Zdroje: Sources: | Бюшгенс Г.С. самолетостроение в СССР 1917-1945. ЦАГИ 1992. Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3. Заблотский А.Н., Сальников А.И. 75 лет ТАНТК им. Г.М. Бериева. www.topedge.com http://www.ctrl-c.liu.se/misc/RAM/gst.html |
URL : https://www.valka.cz/GST-t188192#546823Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | GST |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
GST 7. samostatné peruti Černomořského flotu, Sevastopol, září 1941.
URL : https://www.valka.cz/GST-t188192#546824Verze : 1
Aubi
MOD
Reklama
aviarmor.net
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | GST |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | SSSR-N275 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
MP-7 s americkými motory.
URL : https://www.valka.cz/GST-t188192#546826Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.