Název: Name: | Brewster B-339E Buffalo Mk.I | |
Originální název: Original Name: | Brewster B-339E Buffalo Mk.I | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.12.1940-DD.05.1941 Brewster Aeronautical Corp., Long Island City, New York | |
Období výroby: Production Period: | DD.12.1940-DD.05.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 170 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 02.12.1937 XF2A-1 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2430 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3106 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10.668 m | |
Délka: Length: | 7.920 m | |
Výška: Height: | 3.680 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 19.42 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 159,77 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Wright GR-1820-G105 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 746 kW Vrtule: trojlistá stavitelná Hamilton Standard o průměru 3 072,5 mm | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 916,07 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 504 km/h v 5944 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 11.7 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6,3 min do 4572 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10363 m | |
Dolet: Range: | 1633.5 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2687.6 km | |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kulomet Browning M2 ráže 12,7 mm 2x puma o hmotnosti: 45,4 kg | |
Uživatelské státy: User States: | (RAF i FAA) (RAAF) (RNAF) | |
Poznámka: Note: | Oproti americkým F2A-2 měla britská Buffala Mk.I slabší motor a vyšší hmotnost | |
Zdroje: Sources: | Andre R. Zbiegniewski, Brewster F2A Buffalo, Lublin, Poland: Kagero, 2003, ISBN 83-89088-14-2. Václav Němeček, Vojenská letadla 3 díl, druhé doplněné vydání, Naše Vojsko, Praha 1992, ISBN 80-206-0117-1 Jaroslav Schmidt, Letadla 1939 – 45, Stíhací a bombardovací letadla USA, Nakladatelství Fraus Plzeň, rok 2002, ISBN: 80-85784-01-7 Jim Maas, F2A Buffalo in Action, Squadron/Signal Publications, Inc., rok 1987 http://www.warbirdforum.com/secret.htm http://www.warbirdforum.com/britdifs.htm www.microworks.net http://airwar.ru/enc/fww2/f2a.html archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Brewster-Buffalo-Mk-I-t44069#173663Verze : 0
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek Buffala Mk.I
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Brewster-Buffalo-Mk-I-t44069#173666Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie britských Buffalo
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Brewster-Buffalo-Mk-I-t44069#173668Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.