Název: Name: | KM m 8 (typ 1935) | |
Originální název: Original Name: | KM m 8 (Baujahr 1935) | |
Výrobce: Producer: | Krauss-Maffei, Mníchov / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1935-DD.MM.1935 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 307 (Fgst.Nr. 8074-8380) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 11 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 11000 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 6690 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2350 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2760 1) mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 410 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Maybach HL 52 B/TU (vodou chladený zážihový 6-valec objemu 5.200 cm3) neskôr Maybach HL 52 STU (vodou chladený zážihový 6-valec objemu 5.200 cm3) - od Fgst.Nr. 8169 | |
Výkon: Power: | 85.8 kW při 2600 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | Z.F. Aphon Typ ZG 55 (5+R) | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 35 km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 250 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 24 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 11 osôb a 500 kg náklad ťah prívesu - 8 ton | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Pásy: Zgw. 46/360/180 Typ C 1) S natiahnutou plátenou strechou. | |
Zdroje: Sources: | Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN |
URL : https://www.valka.cz/KM-m-8-Baujahr-1935-t195631#563181Verze : 0
brano
MOD
KM m 8 Baujahr 1935 (2.produkčná séria) sa oproti staršiemu modelu KM m 8 Baujahr 1934 vyrábal len v materskej firme Krauss-Maffei. Premiestnenie a zmenšenie objemu hlavnej nádrže, ktorá sa montovala pod prednú sedačku malo za dôsledok to, že kabína posádky mohla byť prekonštruovaná a znížená o 110 mm. Tým vznikol charakteristický "stupeň" medzi poslednou sedačkou a nákladovým priestorom, podľa ktorého sa dá KM m 8 Baujahr 1935 rozoznať. Nosný rám vozidla sa skrátil o 46 mm a hnacie koleso pásovej časti podvozku sa posunulo 25 mm smerom dozadu. Zároveň bol priemer tohoto hnacieho kolesa zväčšený zo 727 mm na 735 mm. Čelné sklo bolo nižšie a dalo sa sklápať.
Modifikácie zavedené počas výroby:
Od Fgst.Nr.8119 boli zmenené nožné pedále a rám vozidla.
Od Fgst.Nr.8169 sa začal montovať modifikovaný motor Maybach HL 52 STU. Za pravý predný blatník sa začal montovať externý vzduchový filter. Modifikoval sa rám a chladič.
Od Fgst.Nr.8227 sa okrem zadnej osi opäť modifikoval rám a chladič.
Pôvodná produkcia nemala namontovaný navijak, ten sa montoval dodatočne.
Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN
Modifikácie zavedené počas výroby:
Od Fgst.Nr.8119 boli zmenené nožné pedále a rám vozidla.
Od Fgst.Nr.8169 sa začal montovať modifikovaný motor Maybach HL 52 STU. Za pravý predný blatník sa začal montovať externý vzduchový filter. Modifikoval sa rám a chladič.
Od Fgst.Nr.8227 sa okrem zadnej osi opäť modifikoval rám a chladič.
Pôvodná produkcia nemala namontovaný navijak, ten sa montoval dodatočne.
Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN
www.ebay.de
Období | - |
Typ stroje | KM m 8 (Baujahr 1935) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | KM m 8 (Baujahr 1935) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | KM m 8 (Baujahr 1935) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | KM m 8 (Baujahr 1935) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | KM m 8 (Baujahr 1935) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/KM-m-8-Baujahr-1935-t195631#563474Verze : 3
brano
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.