Název: Name: | Gotha Go 145 A | Gotha Go 145 A |
Originální název: Original Name: | Gotha Go 145 A | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1934-DD.MM.19RR Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha DD.MM.193R-DD.MM.193R Bayerische Flugzeugwerke Regensburg AG, Regensburg DD.10.1936-DD.03.1938 Erla-Maschinenwerk GmbH, Leipzig DD.MM.1937-DD.MM.1938 AGO Flugzeugwerke GmbH, Oschersleben DD.MM.1936-DD.MM.193R Focke-Wulf-Flugzeugbau GmbH, Bremen DD.MM.1936-DD.MM.1939 Kayseri Tayyare Fabrikasi, Kayseri DD.MM.1941-DD.MM.1942 Construcciones Aeronauticas SA, Sevilla | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1934-DD.MM.194R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~1350: 241 AGO 115 BFW 106 Erla 74 Focke Wulf 43 KTF 25 CASA (CASA 1.145L) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.02.1934 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 870 kg | 1918 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1380 kg | 3042 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,00 m | 29ft 6,32in |
Délka: Length: | 8,56 m | 28ft 1in |
Výška: Height: | 2,90 m | 9ft 6,17in |
Plocha křídla: Wing Area: | 21,75 m2 | 234.12 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Argus As 10 C o výkonu 176 kW/240 k dvoulistá dřevěná vrtule | Argus As 10 C, power 237 hp two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 212 km/h v ? m | 131.7 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 180 km/h v ? m | 111.8 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 4,5 m/s | 885.8 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 15 min do 3000 m | 15 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4100 m | 13451 ft |
Dolet: Range: | 630 km | 391.5 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | Go 145 C: 1x pevný kulomet MG 17 ráže 7,92 mm 1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm pro noční útoky: 2x 50kg puma SD 50 nebo pouzdra s 2kg pumami SD 2, 4kg SD 4/HL nebo 9kg SD 9/HL | Go 145 C: 1x fixed 7,92 mm MG 17 machine gun 1x flexible 7,92 mm MG 15 machine gun for night attacks: 2x 110 lb SD 50 bomb or containers with 4.4 lbs SD 2 bombs, 8.8 lbs SD 4/HL bombs or 19.8 lb SD 9/HL bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Němeček, Václav. Gotha Go 145, L+K 1984/06. Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Grey, C. G., Brigman, L. Jane's All the World's Aircraft 1938. Sampson Low, Marston & Company, London 1938. www.tayyareci.com |