Název: Name: | Sikorsky HH-60G Pave Hawk | |
Originální název: Original Name: | Sikorsky HH-60G Pave Hawk | |
Kategorie: Category: | záchranný vrtulník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1987-DD.MM.199R Sikorsky Support Services, Inc., Stratford, Connecticut | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1987-DD.MM.1998 (?) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 98 konverzí UH-60A Credible Hawk/UH-60L: - 16 MH-60G - 82 HH-60G | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.198? | |
Osádka: Crew: | 4 - 2 piloti / 2 pilots - 2 technici/střelci / 2 crew chiefs/gunners | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | hlavní a vyrovnávací rotor | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 9979 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 19.71 m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 15.26 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | 2.36 m | |
Celková výška: Overall Height: | 5.08 m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 16.36 m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | 3.35 m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 210.15 m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | 8.83 m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | General Electric T700-GE-700 - výkon jednoho motoru: 1163 kW nebo General Electric T700-GE-701C - výkon jednoho motoru: 1402 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1136 l + 443 l pomocná nádrž v přepravním prostoru | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 296 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 2581) km/h v 1219 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 21) 2) m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | 16461) m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 4267 m | |
Dolet: Range: | 1503 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 20901) 3) km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | osoby: 8-10 náklad: - v kabině: ? kg - v podvěsu pod trupem: ? kg | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | 2 střeliště (levé a pravé): - GAU-17/A - GAU-18/A vnější závěsníky ESSS (MH-60G): - 2x přídavná nádrž 871 l - 2x přídavná nádrž 1703 l | |
Vybavení: Equipment: | systém pro sledování v infračerveném spektru AN/AAQ-16 radiolokační výstražný přijímač AN/APR-39A(V)1 IČ rušič AN/ALQ-144 výmetnice klamných cílů M130 vybavení pro noční vidění chladiče výstupních plynů HIRSS | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) odhad 2) vertikální 3) s přídavnými nádržemi pod ESSS (2x 871 l + 2x 1703 l) Všechny vrtulníky původně označovány jako MH-60G až do 1. ledna 1992, kdy 82 strojů provozovaných v pátrací a záchranářské roli bylo přejmenováno na HH-60G, zbylých 16 kusů označených jako MH-60G zůstalo u speciálních jednotek amerického letectva (55th SOS). | |
Zdroje: Sources: | Jane's All the World's Aircraft 2008-2009 Pickett, P.: H-60 Black Hawk in Action, Carrollton, Squadron/Signal Publications, 1993 www.af.mil |
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-HH-60G-Pave-Hawk-t103143#27985Verze : 0
Dva zajímavé obrázky Pave Hawka z bojového nasazení v rámci OIF.
Pěkný detailní záběr na střelce (technika) a jeho GAU-17/A ráže 7,62...
HH-60G za letu kdesi nad iráckou pouští...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pěkný detailní záběr na střelce (technika) a jeho GAU-17/A ráže 7,62...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
HH-60G za letu kdesi nad iráckou pouští...
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-HH-60G-Pave-Hawk-t103143#86166Verze : 0
Zábery Pawe Hawků z cvičení 41st Rescue Squadron na základně Moody Air Force Base, Georgia, srpen 2010.
Fotografie:U.S. Air Force photo/Airman 1st Class Benjamin Wiseman
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-HH-60G-Pave-Hawk-t103143#371265Verze : 1
Admin
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.