Název: Name: | Focke-Wulf Fw 190 G-1 | |
Originální název: Original Name: | Focke-Wulf Fw 190 G-1 | |
Kategorie: Category: | stíhací-bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1942-DD.MM.1942 Arado Flugzeugwerke GmbH, Warnemünde / DD.MM.1942-DD.MM.1942 Gerhard-Fieseler-Werke GmbH, Kassel / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1942-DD.MM.1942 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 50: - Fieseler: 20 - Arado: 30 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1942 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3175 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4433 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 4994 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,51 m | |
Délka: Length: | 8,85 m | |
Výška: Height: | 3,95 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,30 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | BMW 801 D-2 - dvouhvězdicový - počet válců: 14 - vzletový výkon: 1250 kW (1700 PS) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 524 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 616 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 16 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | 5311) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1491 km | |
Výzbroj: Armament: | maximální hmotnost pum: 500 kg 2x 20mm kanón MG 151/20 E (v kořeni křídla, každý 250 ran) | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) s 250kg pumou | |
Zdroje: Sources: | Rodeike, P.: Jagdflugzeug Focke-Wulf Fw 190 A, Fw 190 „Dora“, Ta 152 H, Struve- Druck, 1998 Griehl, M.: Focke-Wulf Fw 190, Flugzeug Profile 9 Scheibert, H., Campbell, J. L., Greer, D.: Focke Wulf Fw 190, Podzun-Verlag, 1976 Skupierski, A.: Fw 190 A/F/G, cz. 2, AJ-Press, 1994 Janowicz, K.: Focke Wulf Fw 190 vol. I, Kagero, 2003 Poruba, T., Janda, A.: Focke-Wulf Fw 190 F, G, JaPo, 1997 |
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-190-G-1-t8233#23465Verze : 0
Focke-Wulf Fw 190 G-1 se starším provedením krytů závěsníků Junkers.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Focke-Wulf Fw 190 G-1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-190-G-1-t8233#24843Verze : 0
Reklama
Fw 190 A-4/U8 (Fw 190 G-1), sériové číslo PE882 (ex W.Nr. 7155
z výzbroje 7./SKG10). Uvedený letoun omylem přistál v časných ranních hodinách 17. dubna 1943 na britském letišti West Malling v Kentu. Letoun obdržel sériové číslo PE882 a byl zkoušen u RAE. Posléze byl přesunut k 1426 Flight v Collywestonu, kde v říjnu 1943 havaroval.
Zdroj: viz výše
z výzbroje 7./SKG10). Uvedený letoun omylem přistál v časných ranních hodinách 17. dubna 1943 na britském letišti West Malling v Kentu. Letoun obdržel sériové číslo PE882 a byl zkoušen u RAE. Posléze byl přesunut k 1426 Flight v Collywestonu, kde v říjnu 1943 havaroval.
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Focke-Wulf Fw 190 G-1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-190-G-1-t8233#408806Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.