Název: Name: | De Havilland D.H.98 Mosquito B Mk.IV | |
Originální název: Original Name: | De Havilland D.H.98 Mosquito B Mk.IV | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1941-DD.MM.1943 The de Havilland Aircraft Co. Ltd., Hatfield | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1941-DD.MM.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 292 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 08.09.1941 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 6759 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 9744 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 10152 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 19.56 m | |
Délka: Length: | 12.43 m | |
Výška: Height: | 3.81 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 42.18 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 231,01 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | Rolls-Royce Merlin 23 kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 1 037 kW (1 409 k) při 3 000 ot/min a bojovém výkonu 1 070 kW (1 455 k) ve výšce 3 353 m a plnícím tlaku 1,103 baru (110 kPa). Vrtule trojlisté s konstantní rychlostí otáček. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 2 450 l 2x 227 l nebo 2x 454 l v přídavných nádržích | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 611.6 km/h v 5182 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 426.5 km/h v 6706 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 12,7 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10363 m | |
Dolet: Range: | 1786.4 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3283.1 km | |
Výzbroj: Armament: | Pumová zátěž: 4x 227 kg nebo 4x 454 kg | |
Uživatelské státy: User States: | ? | |
Poznámka: Note: | • bombardovací radiolokátor H2S (pokud byl nesen poklesla rychlost o 16 km/h) • Pumu o hmotnosti 1 814 kg nesla upravená verze B Mk.IV | |
Zdroje: Sources: | Squadron/Signal. Aircraft №127,139. Mosquito in Action www.vicflintham.co.uk www.britishaircraft.co.uk http://www.airwar.ru/enc/fww2/dh98_nf.html www.xs4all.nl www.jaapteeuwen.com www.jaapteeuwen.com 1000aircraftphotos.com - foto archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/De-Havilland-D-H-98-Mosquito-B-Mk-IV-t8630#225601Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie Mosquita B Mk.IV
zdroj uveden výše
zdroj uveden výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/De-Havilland-D-H-98-Mosquito-B-Mk-IV-t8630#225604Verze : 0
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek bombardovacího Mosquita
zdroj uveden výše
zdroj uveden výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/De-Havilland-D-H-98-Mosquito-B-Mk-IV-t8630#225603Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.