Název: Name: | Tatra 813 | |
Originální název: Original Name: | Tatra 813 | |
Kategorie: Category: | tahač přívěsů | |
Výrobce: Producer: | Tatra n.p., Kopřivnice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1967-DD.MM.1982 (všechny verze, včetně civilní výroby / all versions, including civil production) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 11 751 (všechny verze, včetně civilní výroby / all versions, including civil production) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.03.1961 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 6 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 8x8 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 13800 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 75001) kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 22000 kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 650002) kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 87000 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 8800 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 32853) mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 350 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 1650 mm - 2100 mm - 1450 mm | |
Rozchod: Track: | 2050 mm - přední nápravy 2000 mm - zadní nápravy | |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní - pneumatická, tříokruhová nouzová - ruční, mechanická parkovací - ruční, mechanická odlehčovací - motorová brzda | |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24 V ukostřený záporný pól dva akumulátory: 12 V / 175 Ah alternátor: 24 V / 30 A | |
Pneumatiky: Tyres: | 15,00-21 TAKTIK | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T-930-3 (nebo Tatra T-930-17 - vícepalivový) - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva - počet válců: 12 - vrtání: 120 mm - zdvih: 130 mm - objem válců: 17 640 cm3 - maximální točivý moment: 960 Nm při 1400 ot/min - maximální výkon: 184 kW při 2000 ot/min | |
Převodovka: Gearbox: | synchronizovaná 5+1; řazení mechanické, normální a redukovaný chod | |
Spojka: Clutch: | suchá, třecí, třílamelová, kapalinové ovládání | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 260 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 80 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 424) l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 650 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 35 ° / 37 ° | |
Svah: Gradient: | 45+5) ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 1,4 m | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) na korbě (+ 700 kg v kabině) 2) na silnici, 12000 kg v terénu 3) plachta v horní poloze 4) základní spotřeba paliva 5) bez přívěsu | |
Zdroje: Sources: | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#46665Verze : 2
Martin Smíšek
MOD
História vzniku
Ideový projekt T-813 bol predložený v decembri 1960. Funkčný vzor bol zhotovený prevažne z agregátov vozidla Tatra 138 v marci 1961 a skušky prebiehali do augusta 1962. V Kopřivnici dokončili výrobu prvého prototypu v septembri a druhého v decembri 1962. Oba prototypy po podnikovych skuškach odovzdali na kontrolné skúšky za účasti zastupcov MNO-TAS. Potom sa obe tatrovky od novembra 1963 do januára 1964 podrobili vojskovým skúškam v 312. kanónovej delostreleckej brigade. Zistili sa niektoré konštrukčné nedostatky.
Celkovo sa v porovnaní s vozidlom Tatra 111 kladne hodnotila vysoká pohyblivosť v teréne, lepšie jazdne vlastnosti a hospodárnosť prevádzky. Na záverečných vojskových skuškach sa zučastnili aj zástupcovia armád Varšavskej zmluvy. Došlo k zasadnej rekonštrukcii niektorých skupín vozidla. Doplnkové kontrolné skušky absolvoval tretí prototyp v novembri 1964, štvrtý prototyp absolvoval skúšky od januára 1965 do júna 1966, a najazdil počas nich 66 000 kilometrov.
Od roku 1967 sa začala výroba overovacej série vozidiel. ČSĽA dostala na dôkladné odskúšanie dva ťahače a sedem kusov podvozkov so špeciálnymi nadstavbami.Do roku 1970 bola sériová výroba rozplánovana podľa potrieb jednotlivých rezortov i exportu (375 kusov T-813 pre vývoz do NDR a PĽR). Po roku 1970 sa rátalo pre potreby ČSĽA s výrobou 1447 kusov. Do roku 1970 však armáda získala špeciálne verzie RM vz. 70 a mostnú súpravu PMS v počte 417 kusov. Z období rokov 1961 až 1982 vyrobili 11751 kusov vozidiel Tatra T-813 vo verziach 4×4, 6×6 a 8×8.
Zdroj : Anton Ščasnovič VHÚ-VHM Piešťany Tatrovácky kolos Obrana č.6 2013 - mesačník MOSR
Ideový projekt T-813 bol predložený v decembri 1960. Funkčný vzor bol zhotovený prevažne z agregátov vozidla Tatra 138 v marci 1961 a skušky prebiehali do augusta 1962. V Kopřivnici dokončili výrobu prvého prototypu v septembri a druhého v decembri 1962. Oba prototypy po podnikovych skuškach odovzdali na kontrolné skúšky za účasti zastupcov MNO-TAS. Potom sa obe tatrovky od novembra 1963 do januára 1964 podrobili vojskovým skúškam v 312. kanónovej delostreleckej brigade. Zistili sa niektoré konštrukčné nedostatky.
Celkovo sa v porovnaní s vozidlom Tatra 111 kladne hodnotila vysoká pohyblivosť v teréne, lepšie jazdne vlastnosti a hospodárnosť prevádzky. Na záverečných vojskových skuškach sa zučastnili aj zástupcovia armád Varšavskej zmluvy. Došlo k zasadnej rekonštrukcii niektorých skupín vozidla. Doplnkové kontrolné skušky absolvoval tretí prototyp v novembri 1964, štvrtý prototyp absolvoval skúšky od januára 1965 do júna 1966, a najazdil počas nich 66 000 kilometrov.
Od roku 1967 sa začala výroba overovacej série vozidiel. ČSĽA dostala na dôkladné odskúšanie dva ťahače a sedem kusov podvozkov so špeciálnymi nadstavbami.Do roku 1970 bola sériová výroba rozplánovana podľa potrieb jednotlivých rezortov i exportu (375 kusov T-813 pre vývoz do NDR a PĽR). Po roku 1970 sa rátalo pre potreby ČSĽA s výrobou 1447 kusov. Do roku 1970 však armáda získala špeciálne verzie RM vz. 70 a mostnú súpravu PMS v počte 417 kusov. Z období rokov 1961 až 1982 vyrobili 11751 kusov vozidiel Tatra T-813 vo verziach 4×4, 6×6 a 8×8.
Zdroj : Anton Ščasnovič VHÚ-VHM Piešťany Tatrovácky kolos Obrana č.6 2013 - mesačník MOSR
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#489968Verze : 0
Reklama
Tatra 813
Těžký kolový tahač Tatra 813 slouží na přepravu užitečného nákladu do hmotnosti 7 500 kg. Automobil utáhne na pevných cestách jeden anebo více přívěsů o největší celkové hmotnosti 65 000 kg po cestě a 12 000 kg v terénu. Výkyvné polonápravy odpružené podélně uloženými listovými pružinami jsou trvale poháněné.
Obě přední nápravy jsou řiditelné. Převodovka má 5 stupňů pro jízdu dopředu a 1 stupeň pro jízdu dozadu. Použitím přídavné převodovky se počet převodových stupňů zdvojnásobí na 10 dopředu a 2 dozadu. Automobil má tříokruhové provozní brzdy, brzdu motorovou a pomocnou brzdu mechanickou (ruční). Vozidlo je vybaveno centrálním dohušťováním pneumatik, ovládaným z kabiny řidiče, a navijákem.
Těžký kolový tahač Tatra 813 slouží na přepravu užitečného nákladu do hmotnosti 7 500 kg. Automobil utáhne na pevných cestách jeden anebo více přívěsů o největší celkové hmotnosti 65 000 kg po cestě a 12 000 kg v terénu. Výkyvné polonápravy odpružené podélně uloženými listovými pružinami jsou trvale poháněné.
Obě přední nápravy jsou řiditelné. Převodovka má 5 stupňů pro jízdu dopředu a 1 stupeň pro jízdu dozadu. Použitím přídavné převodovky se počet převodových stupňů zdvojnásobí na 10 dopředu a 2 dozadu. Automobil má tříokruhové provozní brzdy, brzdu motorovou a pomocnou brzdu mechanickou (ruční). Vozidlo je vybaveno centrálním dohušťováním pneumatik, ovládaným z kabiny řidiče, a navijákem.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#83910Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
Doplnenie údajov :
Vozidlo je uspôsobené pre montáž prídavných zariadení – snehového pluhu a buldozerovej radlice BZ-D.
Pre zvýšenie priechodnoti máloúnosným ( pieščitým, bažinatým alebo zasneženým ) terénom je vozidlo vybavené zariadením pre centrálne hustenie podhusťovanie pneumatík počas jazdy.
Aby sa vozidlo mohlo pohybovať i v chemicky alebo radioaktívne zamorenom teréne, je vybavené účinnou filtráciou vzduchu s individuálnym zapojením pre všetkých členov osádky v kabíne vodiča.
Kabína vodiča
Celokovová, trambusová, štvordverová. Naftové kúrenie 12 BON 3.
Sedadlá :
- 2 samostatné – staviteľné vpredu,
- 2 samostatné v strede,
- 1 trojmiestne vzadu.
Korba
Valníková, celokovová, so sklápacími lavicami v bočniciach, so snímateľnými, výškovo nastaviteľnými plachtovými oblúkmi
Navijak
Dĺžka lana : 105 m
Priemer lana :22 mm
Pneumatiky :15,00-21 TAKTIK
Zdroj : Aut-24-6 Ťažký terénny ťahač TATRA 813. Popis, prevádzka – predpis ČSĽA, Praha 1969
Rozmerový náčrt.
Chassis - pravá strana.
Chassis -ľavá strana.
Podvozok.
Riadenie.
Vozidlo je uspôsobené pre montáž prídavných zariadení – snehového pluhu a buldozerovej radlice BZ-D.
Pre zvýšenie priechodnoti máloúnosným ( pieščitým, bažinatým alebo zasneženým ) terénom je vozidlo vybavené zariadením pre centrálne hustenie podhusťovanie pneumatík počas jazdy.
Aby sa vozidlo mohlo pohybovať i v chemicky alebo radioaktívne zamorenom teréne, je vybavené účinnou filtráciou vzduchu s individuálnym zapojením pre všetkých členov osádky v kabíne vodiča.
Kabína vodiča
Celokovová, trambusová, štvordverová. Naftové kúrenie 12 BON 3.
Sedadlá :
- 2 samostatné – staviteľné vpredu,
- 2 samostatné v strede,
- 1 trojmiestne vzadu.
Korba
Valníková, celokovová, so sklápacími lavicami v bočniciach, so snímateľnými, výškovo nastaviteľnými plachtovými oblúkmi
Navijak
Dĺžka lana : 105 m
Priemer lana :22 mm
Pneumatiky :15,00-21 TAKTIK
Zdroj : Aut-24-6 Ťažký terénny ťahač TATRA 813. Popis, prevádzka – predpis ČSĽA, Praha 1969
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Rozmerový náčrt.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Chassis - pravá strana.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Chassis -ľavá strana.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Podvozok.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Riadenie.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#391155Verze : 1
Úpravy T 813 KOLOS.
Zdroj : Aut-24-6 Ťažký terénny ťahač TATRA 813. Popis, prevádzka – predpis ČSĽA, Praha 1969
Snežný pluh.
Radlica.
Lôžková úprava kabíny.
Navijak.
Záves.
Zdroj : Aut-24-6 Ťažký terénny ťahač TATRA 813. Popis, prevádzka – predpis ČSĽA, Praha 1969
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Snežný pluh.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Radlica.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Lôžková úprava kabíny.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Navijak.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Záves.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#391399Verze : 0
Reklama
Prototyp podvozku T-813 během jízdních zkoušek, začátek šedesátých let.
(Zápisník)
Období | - |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
(Zápisník)
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#511451Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Ťažký terénny ťahač T 813.
Zdroj : ATOM 1975, č.10
Zdroj : ATOM 1975, č.10
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#254701Verze : 0
Německá lidová armáda používala vozidla T-813 také jako tahače 130mm kanonů M-46, fotografie pochází z první poloviny sedmdesátých let.
(Militaertechnik)
Období | - |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
(Militaertechnik)
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#511452Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
T-813 z výzbroje Československé lidové armády opatřená sněhovou radlicí, přibližně druhá polovina osmdesátých let.
(Týl a zásobování)
Období | - |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
(Týl a zásobování)
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#511453Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Detaily upevnění radlice BZT-813 na PM-55 (VPZ 139 92-95) z výzbroje 73. tankového praporu.
délka radlice: 2520 mm
výška radlice: 850 mm
maximální hloubka záběru pod rovinou pojezdu: 250 mm
maximální rychlost tahače při hrnutí: 3 km/h
délka radlice: 2520 mm
výška radlice: 850 mm
maximální hloubka záběru pod rovinou pojezdu: 250 mm
maximální rychlost tahače při hrnutí: 3 km/h
Zdroj: Vlastní foto, Lešany 1. září 2012
Období | Studená válka [1946-1989] |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | Studená válka [1946-1989] |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | Studená válka [1946-1989] |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | Studená válka [1946-1989] |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#489977Verze : 0
T-813 (číslo podvozku 11346-99) táhnoucí protitankový kanon vz. 53, Vojenské technické muzeum, Lešany, květen 2013. Automobil byl vyroben v roce 1982 a do sbírek lešanského muzea se dostal v roce 1997 převodem od útvaru VÚ 2982 Mladeč (bývalá Ústřední tanková a automobilní základna). Následně byl vystaven pod širým nebem u vchodu do hlavní části lešanské expozice, kde se z něj postupem doby stal vrak. Po rekonstrukci bylo vozidlo poprvé veřejně předvedeno 21. května 2011.
Období | - |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#511466Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Tatra 813 ze sbírek Vojenského muzea na demarkační linii, Vojenský újezd Brdy, Bahna 2015, červen 2015. Vozidlo táhne houfnici vz. 18/47.
autor: Josef Holek
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#534646Verze : 3
RoBoT
MOD
CIAF 2016, vlastní foto
Období | - |
Typ stroje | CZK - Tatra 813 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-813-t13189#559526Verze : 0
karaco
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.