Název: Name: | Breguet Bre.691 AB.2 | |
Originální název: Original Name: | Breguet Bre.691 AB.2 | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.MM.1940 Société anonyme des Ateliers d’Aviation Louis Breguet, Vélizy-Villacoublay / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1938-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 78 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 23.03.1938 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2950 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4815 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5356 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 15,36 m | |
Délka: Length: | 9,48 m | |
Výška: Height: | 3,14 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 14Ab (430 kW/585 k), třílistá vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 995 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 460 km/h v 5000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 400 km/h v 4400 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,26 min do 4000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9500 m | |
Dolet: Range: | 1450 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kanón HS-404 r. 20 mm (60 nábojů) 2x MAC 1934 v přídi (500 nábojů) 1x pohyblivý MAC 1934 ve hřbetním střelišti (700 nábojů) 1x kulomet MAC 1934 (500 nábojů) pod trupem pro střelbu dozadu 400 kg pum | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Pátek, Zdeněk: Breguet 690-695, HPM 2-3/2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Breguet_693 |
URL : https://www.valka.cz/Breguet-Bre-691-AB-2-t1053#4603Verze : 0
Schlange
MOD
.
První dokončený sériový letoun řady Bre. 690-695.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Breguet |
Typ letounu | Breguet Bre.691 AB.2 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 5 |
Taktické označení / imatrikulace | Y-001 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1940 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
První dokončený sériový letoun řady Bre. 690-695.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Breguet-Bre-691-AB-2-t1053#388973Verze : 0
ICE
MOD
.
Bre 691 No. 39, jednotka GBA II/35, posádka Adj Géraud a Lt Artola, 17. 5. 1940. Horní a boční plochy kryjí nepravidelná pole khaki, pískové a tmavě šedomodré barvy. Spodní plochy světle šedomodré.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Breguet |
Typ letounu | Breguet Bre.691 AB.2 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 39 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 17.05.1940 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Bre 691 No. 39, jednotka GBA II/35, posádka Adj Géraud a Lt Artola, 17. 5. 1940. Horní a boční plochy kryjí nepravidelná pole khaki, pískové a tmavě šedomodré barvy. Spodní plochy světle šedomodré.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Breguet-Bre-691-AB-2-t1053#432291Verze : 0
Rad
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.