DD.MM.RRRR-05.05.1943 GP+IZ (na levé straně letounu prokazatelně částečně přetřeno)
Výsostné znaky: Aircraft Insignia:
DD.MM.RRRR-05.05.1943 standardní (high visibility)
DD.MM.RRRR-05.05.1943 standard (high visibility)
Zvláštní a příležitostné označení: Special and Occasional Marking:
DD.MM.RRRR-05.05.1943 Označení středomořského válčiště - bílý vrtulový kužel a bílý pruh na trupu před ocasní částí letounu. DD.MM.RRRR-05.05.1943 Spodní část krytu motoru žlutá. DD.MM.RRRR-05.05.1943 Znak jednotky 7/JG27 na krytu motoru? (na fotografii je motor bez krytu). DD.MM.RRRR-05.05.1943 Vyznačené sestřely pilota na pohyblivé části SOP? (na fotografii není zachycena).
Dne 5. května 1943 vykonával pilot letounu Oberleutnant Gunther Hannak od 7/JG27, průzkumnou misi nad Maltou, když došlo k závadě na motoru letounu, což dle všeho způsobil razantní únik oleje. Pilot tak přistál zřejmě s již nepracujícím motorem na nepřátelském území a byl zajat.
URL : https://www.valka.cz/Bf-109-G-6-Trop-t219741#614541
Verze : 3
Reklama
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.