Název: Name: | Avia BH-17 | |
Originální název: Original Name: | Avia BH-17 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.06.1924-DD.12.1924 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.06.1924-DD.12.1924 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 24 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 05.09.1923 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 762 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1072 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 8,86 m | |
Délka: Length: | 6,73 m | |
Výška: Height: | 2,65 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 21,30 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 50 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano Suiza 8Fb o výkonu 221 kW/300 k Vrtule dvoulistá dřevěná | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 238 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 206 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 13 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8000 m | |
Dolet: Range: | 500 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kulomet Vickers vz. 09 ráže 7,7 mm (600 nábojů) | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn Jednomotorový jednomístný vzpěrový dvojplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou. Typ který vzešel z BH-8 byl v armádě používán až do začátku 30. let, kdy došlo k jeho postupnému rušení. Pokračováním vývoje B-17 byla konstrukce Avie B-21. | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 J.Fidler a V.Sluka, Encyklopedie branné moci Republiky československé 1920-38, Libri 2006, ISBN 80-7277-256-2 V. Šorel, Letadla československých pilotů, Albatros 1986 |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-17-t8343#23841Verze : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-17-t8343#27052Verze : 0
Reklama
Venturiho trubice nad horním křídlem sloužila k pohonu exhaustoru Weymann, dopravujícím palivo do karburátoru. Byl použit i u prvních BH-11, ale pro poruchovost byl později nahrazen dvěma měchovými čerpadly.
http://www.airwar.ru/enc/fww1/bh17.html
Období | - |
Výrobce | Avia |
Typ letounu | Avia BH-17 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | Avia |
Typ letounu | Avia BH-17 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-17-t8343#433216Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.