Mistel 2
Typ bezpilotní prostředek vzdušného napadení, naváděný stíhacím letounem
Vyráběn
Vyrobeno kusů
Motor 2x BMW 801D-2 po 1268kW(1724k) a 1x BMW 801D-2 ve stíhacím letounu Fw-190A
Hmotnost : prázdná 9081kg, vzletová asi 16000kg, včetně stíhačky až 20 000kg
Rozpětí 20,32 m
Délka 14,76 m
Výška
Max. rychlost 378 km/h
Rychlost při zteči: 600 km/h
Rychlost stoupání:
Dostup 4570 m
Poznámky: kumulativní nálož o hm. až 4000kg v přídi Ju-88, v závěrečné fázi útoku automatické řízení podél tří os
Typ bezpilotní prostředek vzdušného napadení, naváděný stíhacím letounem
Vyráběn
Vyrobeno kusů
Motor 2x BMW 801D-2 po 1268kW(1724k) a 1x BMW 801D-2 ve stíhacím letounu Fw-190A
Hmotnost : prázdná 9081kg, vzletová asi 16000kg, včetně stíhačky až 20 000kg
Rozpětí 20,32 m
Délka 14,76 m
Výška
Max. rychlost 378 km/h
Rychlost při zteči: 600 km/h
Rychlost stoupání:
Dostup 4570 m
Poznámky: kumulativní nálož o hm. až 4000kg v přídi Ju-88, v závěrečné fázi útoku automatické řízení podél tří os
URL : https://www.valka.cz/Mistel-t8591#24879Verze : 0
Projekt Mistel - s Ju 88
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mistel-t8591#59037Verze : 0
Reklama
Mistel
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mistel-t8591#77010Verze : 0
Mistel není výrobek firmy Junkers, je to označení celého projektu, včetně těch soustav, ve kterých nebyl ani jediný Junkers, ale třeba Klemm Kl 35 a kluzák DFS 230 (i když to bylo jen pokusně) nebo DFS 230 a BF 109.
Junkersova letadla byla nejčastěji používána pro jejich velké množství a počínající zastaralost, ale další plánované verze soustavy Mistel měly používat i stroje dalších firem, specielně pro to navržené, například Heinkel He 162 a Arado Ar E.377a nebo Arado Ar 234C a Ar E.377. I nadále ale jednou z hlavních firem ve vývoji těchto prostředků byl Junkers, např. projekt Ju EF101.
Junkersova letadla byla nejčastěji používána pro jejich velké množství a počínající zastaralost, ale další plánované verze soustavy Mistel měly používat i stroje dalších firem, specielně pro to navržené, například Heinkel He 162 a Arado Ar E.377a nebo Arado Ar 234C a Ar E.377. I nadále ale jednou z hlavních firem ve vývoji těchto prostředků byl Junkers, např. projekt Ju EF101.
URL : https://www.valka.cz/Mistel-t8591#24918Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.