Název: Name: | Aero A-11N | |
Originální název: Original Name: | Aero A-11N | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1928-DD.MM.19RR Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1928-DD.MM.19RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 43 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 974 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1481 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 12,80 m | |
Délka: Length: | 8,00 m | |
Výška: Height: | 3,10 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 36,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Walter W-IV o výkonu 177 kW/240 k Vrtule dřevěná dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 215 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 190 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 21,83 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7200 m | |
Dolet: Range: | 750 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kulomet Vickers vz.09 ráže 7,7 mm 2x kulomet Lewis vz.15 ráže 7,7mm 500 kg bomb | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Antonín Husník Jednomotorový dvoumístný jednopříhradový dvojplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou. Kostra trupu byla trubková svařovaná, kostra křídel dřevěná. Základním rozdílem oproti dennímu A-11 bylo umístění 6 závěsníku pro 10kg bomby pod křídly, prodloužení výfuku, zesílení podvozku a montáž pouzder pro osvětlovací rakety, které byly zavěšeny pod konci spodních křídel. V armádě sloužil do počátku třicátých let. | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 J.Fidler a V.Sluka, Encyklopedie branné moci Republiky československé 1920-38, Libri 2006, ISBN 80-7277-256-2 |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-11N-t70687#249111Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.