Hansa-Brandenburg D.I (KD)
Hansa-Brandenburg D.I série 65.5
Šlo o letouny výrobních čísel 65.50-69, postavené v továrně Ungarische-Flugzeugfabrik A.G. (UFAG). Byl použit motor Daimler o výkonu 160 koní.
Hansa-Brandenburg D.I série 65.7
Šlo o letouny výrobních čísel 65.70-99, postavené v továrně Ungarische-Flugzeugfabrik A.G. (UFAG). Byl použit motor Daimler o výkonu 150 koní.
Hansa-Brandenburg D.I série 28
Letouny byly vyráběny ve dvou dávkách první výrobních čísel 28.01-24 a druhá 28.25-48, postavené v závodě Phönix Flugzeugwerke A.G. Byl použit motor Daimler o výkonu 185 koní.
Hansa-Brandenburg D.I série 28.5
Letouny výrobních čísel 28.49-72, postavené v závodě Phönix Flugzeugwerke A.G. První letoun z této dávky byl vyroben ještě podle předešlé specifikace. Změny byly provedeny až od čísla 28.50. Byl použit motor Daimler o výkonu 185 koní.
Hansa-Brandenburg D.I série 65.5
Šlo o letouny výrobních čísel 65.50-69, postavené v továrně Ungarische-Flugzeugfabrik A.G. (UFAG). Byl použit motor Daimler o výkonu 160 koní.
Hansa-Brandenburg D.I série 65.7
Šlo o letouny výrobních čísel 65.70-99, postavené v továrně Ungarische-Flugzeugfabrik A.G. (UFAG). Byl použit motor Daimler o výkonu 150 koní.
Hansa-Brandenburg D.I série 28
Letouny byly vyráběny ve dvou dávkách první výrobních čísel 28.01-24 a druhá 28.25-48, postavené v závodě Phönix Flugzeugwerke A.G. Byl použit motor Daimler o výkonu 185 koní.
Hansa-Brandenburg D.I série 28.5
Letouny výrobních čísel 28.49-72, postavené v závodě Phönix Flugzeugwerke A.G. První letoun z této dávky byl vyroben ještě podle předešlé specifikace. Změny byly provedeny až od čísla 28.50. Byl použit motor Daimler o výkonu 185 koní.
URL : https://www.valka.cz/Hansa-Brandenburg-D-I-t59444#214097Verze : 0
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.