Název: Name: | Short Admiralty Type 184 | Short Admiralty Type 184 |
Originální název: Original Name: | Short Admiralty Type 184 | |
Kategorie: Category: | protiponorkový/protilodní letoun | aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1915-DD.MM.191R Short Brothers Ltd., Rochester DD.MM.191R-DD.MM.191R Short Brothers Ltd., Eastchurch DD.MM.191R-DD.MM.191R Brush Electrical Engineering Co. Ltd., Loughborough DD.MM.191R-DD.MM.191R Mann, Egerton & Co. Ltd., Norwich DD.MM.191R-DD.MM.191R Phoenix Dynamo Manufacturing Co. Ltd., Bradford DD.MM.191R-DD.MM.191R Robey & Co. Ltd., Lincoln DD.MM.191R-DD.MM.191R Frederick Sage & Co. Ltd., Peterborough DD.MM.1916-DD.MM.191R S E Saunders Ltd., East Cowes DD.MM.191R-DD.MM.191R Supermarine Aviation Works Ltd., Woolston DD.MM.191R-DD.MM.191R Westland Aircraft Works, Yeovil DD.MM.191R-DD.MM.191R J Samuel White & Co. Ltd., Cowes | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1915-DD.MM.1918 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 910: 117 Short 150 Brush 12 Mann Egerton 62 Phoenix 255 Robey 82 Sage 80 Saunders 30 Supermarine 12 Westland 110 White | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.04.1915 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | floats |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1680 kg | 3703 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2433 kg | 5363 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 19.36 m | 63 ft 6 ¼ in |
Délka: Length: | 12.38 m | 40 ft 7 ½ in |
Výška: Height: | 4.11 m | 13 ft 6 in |
Plocha křídla: Wing Area: | 63.92 m2 | 688 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Sunbeam Mohawk o výkonu 168 kW nebo Sunbeam Gurkha o výkonu 179 kW nebo Sunbeam Maori I o výkonu 194 kW nebo Sunbeam Maori III o výkonu 205 kW nebo Renault o výkonu 179 kW čtyřlistá dřevěná vrtule | Sunbeam Mohawk, power 225 hp or Sunbeam Gurkha, power 240 hp or Sunbeam Maori I, power 260 hp or Sunbeam Maori III, power 275 hp or Renault, power 240 hp four-blade wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1421) km/h v 610 m | 88.51) mph in 2000 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 8.582) min do 610 m | 8.582) min to 2000 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 2743 3) m | 90003) ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis v zadní kabině na oběžném kruhu Scarff 1x 14in torpédo nebo 1x 236kg bomba nebo 4x 51kg bomba nebo 1x 136kg hlubinná puma | 1x flexible .303 Lewis machine gun on Scarff mounting in the rear cockpit 1x 14in torpedo or 1x 520 lb bomb or 4x 112 lb bomb or 1x 300 lb depth charge |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) s motorem Maori I; 129 km/h s motorem Renault 2) s motorem Maori I; 8 min 15 s s motorem Renault 3) s motorem Maori I; 1737 m s motorem Renault Vytrvalost: 5 h s Renaultem, 2,25 h s Maori | 1) with Maori I engine; 80 mph with Renault engine 2) with Maori I engine; 8 min 15 s with Renault engine 3) with Maori I engine; 5700 ft with Renault engine Endurance: 5 hr with Renault, 2.25 hr with Maori |
Zdroje: Sources: | Bruce, J. M. Short 184, Windstock Datafile No.85. Albatros Productions, Berkhampsted 2001. ISBN 1-902207-36. Bruce, J. M. The Short 184, Profile No.74. Profile Publications, Leatherhead 1966. Thetford, Owen. British Naval Aircraft since 1912, Naval Institute Press, Annapolis 1991, ISBN 1-55750-076-2. Mason, Francis K. British Bombers since 1914, Putnam, London 1994, ISBN 0-85177-861-5. www.flightglobal.com http://www.airwar.ru/enc/other1/s184.html http://www.aviastar.org/air/england/short-184.php |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |