10. Gruppo CT (84., 90. a 91. Squadriglie)
Datum | letiště | země | letadla |
6/10/40 | Tobruk T2 | Kyrenaika | CR 42 |
6/40 | Benina | Kyrenaika | CR 42 |
6/40 | Berka | Kyrenaika | CR 42 |
8/40 | Bir el Gobi | Kyrenaika | CR 42 |
9/40 | El Adem | Kyrenaika | CR 42 |
9/40 | Berka | Kyrenaika | CR 42 |
1/6/42 | Gorizia | Itálie | MC 200 |
4/41 | Ronchi | Itálie | MC 200 |
6/16/41 | Trapani | Sicílie | MC 200 |
9/41 | Comiso, Aeroporto di Comiso "Vincenzo Magliocco" / | Sicílie | MC 200 |
11/41 | Chinista | Sicílie | MC 200 |
12/41 | Gorizia | Itálie | MC 202 |
4/15/42 | Sciacca | Sicílie | MC 202 |
4/42 | Campoformido | Itálie | MC 202 |
5/24/42 | Matruba 4 | Kyrenaika | MC 202 |
6/28/42 | Sidi Barani | Egypt | MC 202 |
6/30/42 | Fuka Nord | Egypt | MC 202 |
7/3/42 | Mumin Busak | Egypt | MC 202 |
7/15/42 | Fuka Sud | Egypt | MC 202 |
10/30/42 | Abu Smeit | Egypt | MC 202 |
11/1/42 | Matruba 4 | Kyrenaika | MC 202 |
11/13/42 | Benghazi K3 | Kyrenaika | MC 202 |
11/15/42 | Ara Feleni | Tripolitan | MC 202 |
12/10/42 | Ciampino | Itálie | MC 202 |
5/43 | Furbara | Itálie | MC 202 a MC 205V |
6/4/43 | Cerveteri | Itálie | MC 202 a MC 205V |
6/9/43 | Ciampino | Itálie | MC 202, MC 205V a Me 109G |
6/21/43 | Catani-Sigonella | Sicílie | MC 202 a MC 205V |
7/9/43 | Palermo | Sicílie | MC 202 a MC 205V |
7/14/43 | Crotone | Itálie | MC 205V |
7/24/43 | Ciampino | Itálie | MC 205V |
8/43 | Castrovillari | Itálie | MC 205V |
URL : https://www.valka.cz/10-Gruppo-CT-84-90-a-91-Squadriglie-t30530#110636Verze : 0
Schlange
MOD
Stav 10. června 1940
početní stav 10. Gruppo
84. Squadriglie 6 Cr. 42, 1 Ca 133
90. Squadriglie 8 Cr. 42, 1 Ca 133
91. Squadriglie 7 Cr. 42, 1 Ca 133
podřízena 4. Stormo C.T.
početní stav 10. Gruppo
84. Squadriglie 6 Cr. 42, 1 Ca 133
90. Squadriglie 8 Cr. 42, 1 Ca 133
91. Squadriglie 7 Cr. 42, 1 Ca 133
podřízena 4. Stormo C.T.
URL : https://www.valka.cz/10-Gruppo-CT-84-90-a-91-Squadriglie-t30530#111539Verze : 0
Schlange
MOD
.
Spad VII, na němž létal F. Baracca. Celý stroj je opatřen krémovým nátěrem, pouze spodní plochy křídel nesou červenou a zelenou barvu, italské národní barvy pro snazší identifikaci pozemními jednotkami. Jedná se o velitelský stroj 10. skupiny. Červené X je označením X. Grupo, na levém boku Baraccův osobní symbol, vzpínající se vraník, na pravém boku však byl černý gryf, znak 91. perutě. Letoun je zajímavý také fotokamerou zabudovanou do trupu.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Linked from : https://www.valka.cz/topic/postview/398872
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | SPAD |
Typ letounu | SPAD S.VII C.1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() |
|
Země | |
Pilot | Baracca, Francesco |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | 10. Gruppo CT (84., 90. a 91. Squadriglie) |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Spad VII, na němž létal F. Baracca. Celý stroj je opatřen krémovým nátěrem, pouze spodní plochy křídel nesou červenou a zelenou barvu, italské národní barvy pro snazší identifikaci pozemními jednotkami. Jedná se o velitelský stroj 10. skupiny. Červené X je označením X. Grupo, na levém boku Baraccův osobní symbol, vzpínající se vraník, na pravém boku však byl černý gryf, znak 91. perutě. Letoun je zajímavý také fotokamerou zabudovanou do trupu.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | SPAD |
Typ letounu | SPAD S.VII C.1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() |
|
Země | |
Pilot | Baracca, Francesco |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | 10. Gruppo CT (84., 90. a 91. Squadriglie) |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | SPAD |
Typ letounu | SPAD S.VII C.1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() |
|
Země | |
Pilot | Baracca, Francesco |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | 10. Gruppo CT (84., 90. a 91. Squadriglie) |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Linked from : https://www.valka.cz/topic/postview/398872
URL : https://www.valka.cz/10-Gruppo-CT-84-90-a-91-Squadriglie-t30530#398874Verze : 0
Rad
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.