Název: Name: | Heinkel He 46 C-1 | |
Originální název: Original Name: | Heinkel He 46 C-1 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.02.1934-DD.MM.193R Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG, Warnemünde / DD.MM.1935-DD.MM.193R Fieseler Flugzeugbau GmbH, Kassel / DD.MM.1935-DD.MM.193R Klemm Flugzeugwerke Halle/Saale GmbH, Halle / | |
Období výroby: Production Period: | DD.02.1934-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 371: 200 Heinkel 159 Halle 12 Fieseler | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.11.1931 He 46 a | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1465 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2300 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14,00 m | |
Délka: Length: | 9,50 m | |
Výška: Height: | 3,41 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 32,20 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Bramo SAM 22B (Bramo 322B) - hvězdicový - počet válců: 9 - vzletový výkon: 478 kW (650 PS) při 2200 ot/min | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 259 km/h v 1000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 220 km/h v 1000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,5 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6000 m | |
Dolet: Range: | 1000 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý 7,92mm kulomet MG 15 pumy: 20x SC 10 | |
Uživatelské státy: User States: | 1) | |
Poznámka: Note: | 1) He 46 C-2 | |
Zdroje: Sources: | Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Smith, J. R.; Kay, Anthony L. German Aircraft of the Second World War. Conway Maritime Press, London 1972. ISBN 8-5177-836-4. |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-46-C-t29019#102445Verze : 0
Schlange
MOD
Heinkel He 46
Současně s He 45 vznikal letoun určený k taktickému průzkumu, který dostal označení He 46. Jeho první prototyp byl zalétám již v roce 1931. Původně měl letoun dvouplošné uspořádání, přičemž horní šípové bylo charakteristicky předsunuto dopředu vůči dolnímu křídlu, které mělo pravoúhlý půdorys. Toto netypické řešení mělo zabezpečit velmi dobrou viditelnost během letu. První prototyp byl vybaven licenčně vyráběným motorem Bristol Jupiter o výkonu 450 k. Následující prototyp B se od svého předchůdce celkově lišil. Nebyl řešen jako dvojplošník, ale zůstalo mu horní šípové křídlo, které bylo výrazně zvětšeno. Stroj byl zalétán počátkem roku 1932. Po úspěšném zakončení letových zkoušek byl letoun přijat do sériové výroby. Před jejím zahájením vznikl ještě prototyp He 46 C vybavený novým motorem Siemens Sh 22 (Bramo SAM 22B, resp. Bramo 322B), který byl pro letoun původně projektován. Celkem bylo vyrobeno 481 Heinkelů He 46.
20 strojů bylo vysláno do Španělska, kam dorazli v říjnu 1936. Původně sloužily v Legion Condor, ale později byly předány letectvu nacionalistů. Letouny He 46 se u pilotů netěšily přílišné oblibě. Jejich hlavním nedostatkem byly špatné letové vlastnosti. Stálé vibrace vyvovávané konstrukčními nedostatky motoru prakticky znemožňovaly fotografování ze vzduchu, což mel být jeden z hlavních úkolů letounu. Heinkely He 46 z výzbroje Legion Condor měly na trupu kodové značení 11.
Heinkel He 46 C z výzbroje předválečné Luftwaffe
Současně s He 45 vznikal letoun určený k taktickému průzkumu, který dostal označení He 46. Jeho první prototyp byl zalétám již v roce 1931. Původně měl letoun dvouplošné uspořádání, přičemž horní šípové bylo charakteristicky předsunuto dopředu vůči dolnímu křídlu, které mělo pravoúhlý půdorys. Toto netypické řešení mělo zabezpečit velmi dobrou viditelnost během letu. První prototyp byl vybaven licenčně vyráběným motorem Bristol Jupiter o výkonu 450 k. Následující prototyp B se od svého předchůdce celkově lišil. Nebyl řešen jako dvojplošník, ale zůstalo mu horní šípové křídlo, které bylo výrazně zvětšeno. Stroj byl zalétán počátkem roku 1932. Po úspěšném zakončení letových zkoušek byl letoun přijat do sériové výroby. Před jejím zahájením vznikl ještě prototyp He 46 C vybavený novým motorem Siemens Sh 22 (Bramo SAM 22B, resp. Bramo 322B), který byl pro letoun původně projektován. Celkem bylo vyrobeno 481 Heinkelů He 46.
20 strojů bylo vysláno do Španělska, kam dorazli v říjnu 1936. Původně sloužily v Legion Condor, ale později byly předány letectvu nacionalistů. Letouny He 46 se u pilotů netěšily přílišné oblibě. Jejich hlavním nedostatkem byly špatné letové vlastnosti. Stálé vibrace vyvovávané konstrukčními nedostatky motoru prakticky znemožňovaly fotografování ze vzduchu, což mel být jeden z hlavních úkolů letounu. Heinkely He 46 z výzbroje Legion Condor měly na trupu kodové značení 11.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Heinkel He 46 C |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Heinkel He 46 C z výzbroje předválečné Luftwaffe
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-46-C-t29019#103550Verze : 0
Schlange
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.