Název: Name: | Dornier Do P | Dornier Do P |
Originální název: Original Name: | Dornier Do P | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1930-DD.MM.1930 Dornier-Metallbauten GmbH, Friedrichshafen | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1930-DD.MM.1930 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 30.05.1930 | |
Osádka: Crew: | 6 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 8000 kg | 17637 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 12000 kg | 26455 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 30,00 m | 98ft 5,09in |
Délka: Length: | 23,40 m | 76ft 9,25in |
Výška: Height: | 6,91 m | 22ft 8,05in |
Plocha křídla: Wing Area: | 152,60 m2 | 1642.57 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | Siemens Jupiter VI 6,3u o výkonu kW/530 k čtyřlistá dřevěná vrtule Dornier | Siemens Jupiter VI 6,3u, take-off power fourbladed wooden Dornier propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | - |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 210 km/h v 0 m | 130.5 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 13.2 min do 2000 m | 13.2 min to 6562 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3500 m | 11483 ft |
Dolet: Range: | 1000 km | 621.4 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm na přídi 1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm na hřbetě 1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm na zádi 60x 25kg puma v trupu nebo 4x 250kg puma pod trupem a 20x 25kg puma v trupu | 1x flexible 7,92 mm MG 15 machine gun in the nose 1x flexible 7,92 mm MG 15 machine gun amidships 1x flexible 7,92 mm MG 15 machine gun in the tail 60x 55 lb bomb internally or 4x 551 lb bomb under the fuselage and 20x 55 lb bomb internally |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - dokončen v Friedrichshafenu jako "noční transportní", v Altenrheinu konvertován na bombardér; převzat Říšským svazem německého leteckého průmyslu, testován v Rechlinu, Travemünde a Lipecku, po uzavření základny v Lipecku snad předán Rusům | - |
Zdroje: Sources: | Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Dornier - Die Chronik des ältesten deutschen Flugzeugwerks. Dornier GmbH, Friedrichshafen 1985. ISBN 3-925505-01-6. http://www.histaviation.com/Dornier_Do_P.html |