Název: Name: | de Havilland Gipsy Six I | de Havilland Gipsy Six I |
Originální název: Original Name: | de Havilland Gipsy Six I | |
Kategorie: Category: | invertní řadový motor | inverted in-line engine |
Výrobce: Producer: | The de Havilland Aircraft Co., Ltd., Leavesden | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1935-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 139 (všechny veze Gipsy Six) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1934 | |
Použití: Use: | ASJA Viking II, Cierva W.9, de Havilland DH.89 Dragon Rapide, de Havilland D.H.86B Express, Miles M.16 Mentor, Parnall Heck 2C, Percival Petrel, Percival Vega Gull, IAR 27, Tugan Gannet | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 6 | |
Hmotnost: Weight: | 212,5 kg | 468 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1577 mm | 5ft 2,1in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 484 mm | 1ft 7,0in |
Celková výška: Overall Height: | 823 mm | 2ft 8,4in |
Vrtání: Bore: | 118 mm | 4,646in |
Zdvih: Stroke: | 140 mm | 5,512in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 9.19 l | 560.6 cu in |
Palivo: Fuel: | benzín s oktanovým číslem 70 | Gasoline with an octane number 70 |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | 2x spádový karburátor Claudel-Hobson AI48F | Two down-draught Claudel-Hobson A.I.48F carburettors |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 5,25 : 1 | 5,25 : 1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | atmosferické | atmospheric pressure |
Chlazení: Cooling: | vzduchem | Air-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 149,15 kW při 2350 ot/min | 200 bhp at 2350 rpm |
Poznámka: Note: | - nominální výkon 134 kW při 2 100 ot/min - Ventilový rozvod: OHV - Bronzové hlavy válců | - Nominal power output 180 hp at 2,100 rpm - Valvetrain: OHV - Bronze cylinder heads, |
Zdroje: Sources: | en.wikipedia.org www.rafmuseum.org.uk archiv autora |