Název: Name: | Fiat CR.33 | |
Originální název: Original Name: | Fiat CR.33 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1935-DD.MM.1937 SA Aeronautica d’Italia, Torino / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1935-DD.MM.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 prototypy (Sn. MM.296, MM.297 a MM.298) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1935 (MM.296) DD.MM.1937 (MM.298) | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1360 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1910 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | |
Délka: Length: | 7,570 m | |
Výška: Height: | 2,610 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,40 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 85,27 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Fiat A.33RC.35 vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 522 kW (700 k) Vrtule trojlistá kovová. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 422 km/h v 4200 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 335 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10500 m | |
Dolet: Range: | 700 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm v přídi letounu. 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 7,69 mm ve spodních křídlech. | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Fiat CR.33 byl upravený CR.32, úpravy se týkaly výkonnějšího motoru a úprav podvozku. První prototyp vzlétl v roce 1935, tedy ve stejné době jako byl zaveden do výroby Fiat CR.32bis. Nejvýznamějším z vyrobených prototypů byl třetí který nesl mohutnější výzbroj. Na druhém protototypu (MM297) byl zkoušen motor Fiat A.30RAbis. Na třetím byla zkoušena silnější výzbroj 2x kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm a dva kulomety ráže 7,69 mm stejného výrobce. | |
Zdroje: Sources: | Gianni Cattaneo, Profile publications, The Fiat CR 32, Aircraft profile No. 22, 1967, No ISBN Fiat CR.32/CR.42 in Action, Aircraft Number 172, Squadron Signal Publications, George Punka, March 1, 2000 http://www.airwar.ru/enc/fww2/cr33.html www.aerei-italiani.net www.historyofwar.org archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Fiat CR.33 http://www.airwar.ru/enc/fww2/cr33.html
URL : https://www.valka.cz/Fiat-CR-33-t107800#383362Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.