Název: Name: | Potez 671 C.2 | Potez 671 C.2 |
Originální název: Original Name: | Potez 671 C.2 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1939-DD.07.1939 Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Sud-Est, Méaulte | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1939-DD.07.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (vznikl přestavbou prototypu Potez 670) 40 (zahájena sériová výroba - pouze rozpracované) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.07.1939 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3186 kg | 7024 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4726 kg | 10419 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 15,100 m | 49ft 6,5in |
Délka: Length: | 10,800 m | 35ft 5in |
Výška: Height: | 3,270 m | 10ft 8,75in |
Plocha křídla: Wing Area: | 32,50 m2 | 349.83 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 145,415 kg/m2 | 29.78 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 14AB 12/13 vzduchem chlazený přeplňovaný dvouhvězdicový čtrnáctiválec o výkonu 588,4 kW (800 k). Vrtule trojlisté s nastavitelným úhlem náběhu. | Hispano-Suiza 14AB 12/13 fourteen-cylinder supercharged air-cooled two-row radial engine rated 790 hp, driving a three-blade variable-pitch propellers. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 500 km/h v 6000 m | 310.7 mph in 19685 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 445 km/h v ? m | 276.5 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 14,6 m/s | 2874 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 1,6 min do 3000 m | 1,6 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10500 m | 34449 ft |
Dolet: Range: | 2000 km | 1242.7 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kanón HS-404 ráže 20 mm s 90 náboji na hlaveň 2x pevný kulomet MAC ráže 7,5 mm a 1x pohyblivý zdvojený kulomet MAC ráže 7,5 mm nebo 1x pohyblivý kanón HS-404 ráže 20 mm ve střelecké věži (zbraně nebyly vestavěny, ale závěsy již byly ve výrobě) | Two fixed forward-firing 0.79 inch HS-404 cannons, 90 rpg, two fixed forward-firing 0.295 inch MAC machine-guns and one twin flexible rearward-firing 0.295 inch MAC in dorsal position or one flexible rearward-firing 0.79 inch HS-404 cannon in a dorsal turtet. (This weapons have not been installed, but supports were already in production) |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | The Potez 670 it was a two-seat long-range escort fighter and bomber destroyer. Initially powered by two 700hp Gnome- Rhone 14M radials, it was re-engined after initial flight trials with two 800hp Hispano-Suiza 14AB 12/13 radials, with which it resumed flight tests in July 1939 as the Potez 671. Several production variants were proposed, but flight trials were incomplete. The aircraft was destroyed during the German invasion in May 1940. At the time, work had begun on an initial batch of 40 Potez 671 C2 fighters. |
Zdroje: Sources: | L+K č. 5/1992, Václav Němeček, Letadla 39-45, POTEZ 670/671. www.aviafrance.com 1000aircraftphotos.com http://www.aviastar.org/air/france/potez-670.php http://www.airwar.ru/enc/fww2/p671.html http://www.aerea-wwii.com/#!potez-670671/c1iol http://ww2photo.se/air/fr/potez/pot671.htm |