Název: Name: | Potez 585 | Potez 585 |
Originální název: Original Name: | Potez 585 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový letoun | utility aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1935-DD.MM.1937 Société des Aéroplanes Henry Potez, Méaulte DD.MM.1937-DD.MM.1938 Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Nord, Méaulte | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1935-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 108 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1935 | |
Osádka: Crew: | 1 + 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 515 kg | 1135 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 906 kg | 1997 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,300 m | 37ft 1in |
Délka: Length: | 7,440 m | 24ft 5in |
Výška: Height: | 2,360 m | 7ft 9in |
Plocha křídla: Wing Area: | 19,00 m2 | 204.51 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 47,684 kg/m2 | 9.77 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Potez 6Ba vzduchem chlazený hvězdicový šestiválec o vzletovém výkonu 97 kW (130 k). Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu. | Potez 6Ba six-cylinder air-cooled radial engine rated at 128 hp for take-off, driving a two-blade fixed-pitch wooden propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 190 km/h v ? m | 118.1 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 170 km/h v ? m | 105.6 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6000 m | 19685 ft |
Dolet: Range: | 750 km | 466 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | neozbrojený | unarmed |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Spojovací a víceúčelový letoun. Hornoplošník se smíšenou konstrukcí. Křídlo bylo dvounosníkové s obdelníkovým půdorysem se zakulacenými konci křídel. Slot na náběžné hraně křídla byl přes 1/3 rozpětí. Kabina osádky byla trojmístná uzavřená. Podvozek byl klasický pevný, hlavní kola podvozku byla kapotována, pod ocasem bylo ostruhové kolečko. | Liaison and utility aircraft. Mixed construction strutted high-wing monoplane. Rectangular wing with two-spars were equipped with slats on 1/3 span. Closed cabin with three seats. Conventional fixed landing gear, with a rear wheel, the main wheels in teardrop covers. |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com http://www.airwar.ru/enc/law1/potez58.html http://www.cofe.ru/avia/P/P-155.htm http://www.aviastar.org/air/france/potez-595.php lemairesoft.sytes.net aviarmor.net |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |