Main Menu
User Menu

Potez 585

     
Název:
Name:
Potez 585
Originální název:
Original Name:
Potez 585
Kategorie:
Category:
víceúčelový letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.MM.1937 Société des Aéroplanes Henry Potez, Méaulte /
DD.MM.1937-DD.MM.1938 Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Nord, Méaulte /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
108
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1935
Osádka:
Crew:
1 + 2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
515 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
906 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
11,300 m
Délka:
Length:
7,440 m
Výška:
Height:
2,360 m
Plocha křídla:
Wing Area:
19,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
47,684 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Potez 6Ba vzduchem chlazený hvězdicový šestiválec o vzletovém výkonu 97 kW (130 k).
Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
190 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
170 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
6000 m
Dolet:
Range:
750 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
neozbrojený
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
Spojovací a víceúčelový letoun.
Hornoplošník se smíšenou konstrukcí. Křídlo bylo dvounosníkové s obdelníkovým půdorysem se zakulacenými konci křídel. Slot na náběžné hraně křídla byl přes 1/3 rozpětí.
Kabina osádky byla trojmístná uzavřená. Podvozek byl klasický pevný, hlavní kola podvozku byla kapotována, pod ocasem bylo ostruhové kolečko.
Zdroje:
Sources:
www.aviafrance.com
https://www.airwar.ru/enc/law1/potez58.html
https://www.cofe.ru/avia/P/P-155.htm
https://www.aviastar.org/air/france/potez-595.php
lemairesoft.sytes.net
aviarmor.net

Potez 585 -


URL : https://www.valka.cz/Potez-585-t167159#502607Verze : 0
MOD