Název: Name: | Potez 40 | Potez 40 |
Originální název: Original Name: | Potez 40 | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 Société des Aéroplanes Henry Potez, Méaulte | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.12.1932 | |
Osádka: Crew: | 3 + 7 pasažérů | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2582 kg | 5692 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4270 kg | 9414 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 18,500 m | 60ft 8,33in |
Délka: Length: | 14,400 m | 47ft 3in |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Salmson 9Ab vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 182 kW (250 k) a 169 kW (230 k) v h= 2 000 m. Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu. | Salmson 9Ab nine-cylinder air-cooled radial engine rated at 247 hp for take-off and 227 hp at 5,662 ft, driving a two-blade fixed-pitch wooden propellers. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 213 km/h v 2000 m | 132.4 mph in 6562 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 172 km/h v ? m | 106.9 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5800 m | 19029 ft |
Dolet: Range: | 800 km | 497.1 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet Lewis ráže 7,7 mm ve střelišti na hřbetě. | One flexible rearward-firing 0.303 Lewis machine-gun in dorsal position. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Potez 40 byl prototypem víceúčelového koloniálního letounu. | The Potez 40 was a prototype multi-purpose colonial airplane. |
Zdroje: Sources: | Dominique Breffort and André Jouineau, French Aircraft 1939–1942: Volume 2, From Dewoitine to Potez, Paris, Histoire & Collections, 2005, ISBN 2-915239-49-5. Jean-Louis Coroller, l'âme des avions Potez (1893 - 1988), http://www.airwar.ru/enc/cw1/potez40.html www.aviafrance.com 1000aircraftphotos.com |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |