Název: Name: | Nan-čchang Q-5 | |
Originální název: Original Name: | 强-5 | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1965-DD.MM.197R Hongdu State-owned Machinery Factory, Nanchang, Jiangxi | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1970-DD.MM.197R série | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~400 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 04.06.1965 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,70 m | |
Délka: Length: | 15,42 m | |
Výška: Height: | 4,52 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 27,95 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | WP-6 o tahu 25,50 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 2170 l 2x 760 l přídavná nádrž | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1210 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ~260 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ~1480 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kanon Typ 23-2K ráže 23 mm, 100 nábojů každý 1200 kg podvěšené výzbroje na 6 závěsnících 500 kg v pumovnici | |
Uživatelské státy: User States: | ? | |
Poznámka: Note: | - výkony jsou odhadnuté | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim; Komissarov, Dmitriy. Chinese Aircraft: China's aviation industry since 1951. Hikoki Publications, Manchester 2008. ISBN: 9-781902-109046. ruslet.webnode.cz www.sinodefence.com |
URL : https://www.valka.cz/Nan-cchang-Q-5-t187750#545867Verze : 0
Aubi
MOD
www.airforceworld.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nan-čchang Q-5 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Prototyp, s kanony v přídi.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nan-čchang Q-5 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Nan-cchang-Q-5-t187750#545869Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
www.airforceworld.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nan-čchang Q-5 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Stroje pozdních sérií měly kromě čtyř závěsníků pod křídly i dva po stranách pumovnice.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nan-čchang Q-5 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pumovnice se dvěma 250kg pumami.
URL : https://www.valka.cz/Nan-cchang-Q-5-t187750#545871Verze : 1
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.