Název: Name: | N25.31 | |
Originální název: Original Name: | N25.31 | |
Kategorie: Category: | návěsový podvalník | |
Výrobce: Producer: | ZREMB, Solec Kujawski / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.197R-DD.MM.199R (minimálně 1977-1990 / at least 1977-1990) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 7360 kg | |
Celková hmotnost: Gross Weight: | 32360 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 11050 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2480 mm | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 60 km/h | |
Nástavba: Superstructure: | - | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | http://www.stapopraha.cz/pdf/ZREMB.pdf |
URL : https://www.valka.cz/N25-31-t185037#540051Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
N25.31
Nízkoplošinový přepravník N25.31 je třínápravový návěs s rovnou ložnou plochou, určený pro přepravu všech druhů kolové i pásové techniky a jiného materiálu. Návěs je určen pro jízdu na silnici a v terénu bez velkých nerovností. K zadní zešikmené části jsou připojeny dvě dvoudílné sklopné rampy s hydraulickým ovládáním pro nájezd přepravované techniky. Ložná plocha má délku 7100 mm (podle jiných zdrojů 7500 mm). Nosnost návěsu N25.31 činí 25 000 kg.
Návěsy N25.31 byly do výzbroje československé armády zavedeny pravděpodobně na začátku devadesátých let. Středisko obsluhy výcvikového zařízení Libavá dnes (09/2015) provozuje dva tyto návěsy (VPZ 102-00-57 a 403 03-73).
Technicko-taktická data
Zatížení točny tahače: 9140 kp
Zatížení náprav: 3 x 8000 kp
Délka ložně plochy: 7100 mm
Délka ložné plochy nad točnou: 2200 mm
Šířka ložné plochy: 2500 mm
Ložná výška nad nápravami nenaloženo/naloženo: 1020 mm/960 mm
Celková výška nad točnou tahače: 1690 mm
Celková výška nenaloženo/naloženo: 2450 mm
Pneumatiky: 9,25/15
Disky kol: 7,00-15
Pérování: listová pera
Nájezdový úhel: 14°
Nízkoplošinový přepravník N25.31 je třínápravový návěs s rovnou ložnou plochou, určený pro přepravu všech druhů kolové i pásové techniky a jiného materiálu. Návěs je určen pro jízdu na silnici a v terénu bez velkých nerovností. K zadní zešikmené části jsou připojeny dvě dvoudílné sklopné rampy s hydraulickým ovládáním pro nájezd přepravované techniky. Ložná plocha má délku 7100 mm (podle jiných zdrojů 7500 mm). Nosnost návěsu N25.31 činí 25 000 kg.
Návěsy N25.31 byly do výzbroje československé armády zavedeny pravděpodobně na začátku devadesátých let. Středisko obsluhy výcvikového zařízení Libavá dnes (09/2015) provozuje dva tyto návěsy (VPZ 102-00-57 a 403 03-73).
Technicko-taktická data
Zatížení točny tahače: 9140 kp
Zatížení náprav: 3 x 8000 kp
Délka ložně plochy: 7100 mm
Délka ložné plochy nad točnou: 2200 mm
Šířka ložné plochy: 2500 mm
Ložná výška nad nápravami nenaloženo/naloženo: 1020 mm/960 mm
Celková výška nad točnou tahače: 1690 mm
Celková výška nenaloženo/naloženo: 2450 mm
Pneumatiky: 9,25/15
Disky kol: 7,00-15
Pérování: listová pera
Nájezdový úhel: 14°
URL : https://www.valka.cz/N25-31-t185037#540052Verze : 5
Martin Smíšek
MOD
Návěsový podvalník N25.31 slovenského civilního provozovatele.
Zdroj: www.autobazar.sk
Období | - |
Typ stroje | N25.31 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | N25.31 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | N25.31 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | N25.31 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | N25.31 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/N25-31-t185037#540053Verze : 2
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.