Main Menu
User Menu
Reklama

Mil Mi-1 [Kód NATO: Hare]

Миль Ми-1

     
Název:
Name:
Mil Mi-1
Originální název:
Original Name:
Миль Ми-1
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1951-DD.MM.195R Státní svazový závod č. 3, Moskva /
DD.MM.1952-DD.MM.1953 Kazaňský letecký závod č. 387, Kazaň /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1951-DD.MM.195R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
45?1) Mi-1/Mi-1U
Moskva: 15
Kazaň: 30
První vzlet:
Maiden Flight:
30.09.1948 GM-1
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
1700 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2140 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2330 kg
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
16,95 m
Délka trupu:
Fuselage Length:
12,09 m
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m
Celková výška:
Overall Height:
3,30 m
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
14,35 m
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
2,50 m
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
161,73 m2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
4,91 m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Ivčenko AI-26GRF o výkonu 405 kW/550 k
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
240 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
185 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
120 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Statický dostup:
Static Ceiling:
2700 m
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
3500 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
430 km
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
2 cestující
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
-
Vybavení:
Equipment:
-
Uživatelské státy:
User States:

?
Poznámka:
Note:
1) je možné že bylo vyrobeno více strojů poté, co se v roce 1956 zapojily závody č. 168 a č. 47, ty ale s největší pravděpodobností stavěly od počátku variantu Mi-1T
Zdroje:
Sources:
Михеев, В. Р. Московский вертолётный завод имени М. Л. Миля. Москва 2007. ISBN 5-98734-003-9.
Хаустов, Андрей В. Большая карьера малечкого вертолета. Авиация и Время 1998/04.
Soukup, Oldřich. Mil Mi-1, L+K 1981/16-17.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1-Kod-NATO-Hare-t931#612082Verze : 0
MOD
http://www.aviastar.org/helicopters_eng/mi-1.php

Mil Mi-1 [Kód NATO: Hare] - Mi-1 z předsérie v moninském muzeu. Mi-1 jde od následujících verzí odlišit pomocí odlišného umístění výfuku (výfuk v pravém dolním rohu krytu, u pozdějších v pravém horním a obklopený větracími žebry) a pomocí absence vodorovných ploch na ocasu.

Mi-1 z předsérie v moninském muzeu. Mi-1 jde od následujících verzí odlišit pomocí odlišného umístění výfuku (výfuk v pravém dolním rohu krytu, u pozdějších v pravém horním a obklopený větracími žebry) a pomocí absence vodorovných ploch na ocasu.
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1-Kod-NATO-Hare-t931#612171Verze : 1
MOD
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19962.htm

Mil Mi-1 [Kód NATO: Hare] - Prototyp Mi-1U, cvičné úpravy Mi-1. od toho se odlišoval pouze dvoumístnou kabinou, se sedadlem instruktora vzadu vpravo, vlevo pak byl pracovní stolek. Část strojů každé verze byla dokončena ve cvičné podobě.

Prototyp Mi-1U, cvičné úpravy Mi-1. od toho se odlišoval pouze dvoumístnou kabinou, se sedadlem instruktora vzadu vpravo, vlevo pak byl pracovní stolek. Část strojů každé verze byla dokončena ve cvičné podobě.
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1-Kod-NATO-Hare-t931#612173Verze : 0
MOD