Název: Name: | LKW 7t mil gl | |
Originální název: Original Name: | LKW 7t mil gl | |
Kategorie: Category: | valník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1976-DD.MM.1983 MAN Nutzfahrzeuge AG, Mnichov / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1976-DD.MM.1983 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~3500: - LKW 7t mil glw: ~1500 - MAN 7t mil gl Kipper: ~500 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.197R | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 1 (2) | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 113001) kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 7400 kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 187002) kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 20600 kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 393003) kg | |
Celková délka: Overall Length: | 8620 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 29004) mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 420 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3800 mm - 1400 mm | |
Rozchod: Track: | ? mm - | |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní parkovací odlehčovací | |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24 V | |
Pneumatiky: Tyres: | 14.00 R20 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Deutz BF 8 L 413 F - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu - počet válců: 8 - objem válců: 12 763 cm3 - maximální výkon: 253 kW při 1800 ot/min | |
Převodovka: Gearbox: | - poloautomatická převodovka - počet rychlostí (vpřed+vzad): 6+1 | |
Spojka: Clutch: | - | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 270 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 90 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 60-655) l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 450 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | 23 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,5 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 1,2 m | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) bez navijáku, s navijákem 11700 kg 2) bez navijáku, s navijákem 19100 kg 3) bez navijáku, s navijákem 39700 kg 4) po kabinu, s plachtou 3520 mm 5) silnice | |
Zdroje: Sources: | www.ulrichwrede.de |
URL : https://www.valka.cz/LKW-7t-mil-gl-t38650#658153Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
LKW 7t mil gl
Nákladní automobil LKW 7t mil gl je terénní vozidlo určené k přepravě osob a užitečného nákladu do hmotnosti maximálně 7 400 kg.
Toto vozidlo patří do skupiny vozidel nazývaných Folgegeneration, které měly nahradit první generaci nákladních automobilů používaných německým Bundeswehrem po 2. světové válce. Počátky této řady sahají až do šedesátých let. "Prostředním" vozidlem z této generace je LKW 7t mil gl, pod továrním označením známým jako MAN N 4520.
Automobily byly vyráběny v pěti subvariantách (Typ 452, Typ 453, Typ 455, Typ 462 a Typ 463). Verze Typ 452, Typ 462 (s navijákem) a Typ 463 se používaly jako valníkový automobil, nosič odpalovacího zařízení pro letoun CL-289 s označením LKW 7t mil gl Starterfahrzeug M21, jako nosič raketometu LARS 2 a jako tahač minového ukladače MiV85. Varianta Typ 455 měla zvětšený rozvor mezi 1. a 2. nápravou a sloužila jako přepravník pontonového mostního pole soupravy FSB. Typ 462 byl valníkový automobil s navijákem, který pro odlišení nesl ve vojenské označením písmeno w (LKW 7t mil glw). Ve verzi Typ 453 byl vyráběn sklápěčkový automobil MAN 7t mil gl Kipper a nosič zdravotnického kontejneru.
Celkově společnost MAN vyrobila mezi roky 1976 a 1983 celkem zhruba 3 500 nákladních vozidel LKW 7t mil gl ve všech verzích. Z toho kolem 1 500 bylo ve variantě LKW 5t mil glw s navijákem, dalších přibližně 500 vozidel bylo ve sklápečkové verzi MAN 7t mil gl Kipper.
Na začátku 80. let objednala Luftwaffe další vozidla v rámci akvizice protiletadlového raketového systému FlaRakSys Patriot. V letech 1986 až 1993 dodala společnost MAN vozidla vylepšené modernizované verze LKW 7t mil gl A1. Vozidla sloužila jako nosiče naváděcího a řídicího stanoviště, zdrojové soupravy o výkonu 2x 150 kW a skupiny anténních stožárů.
Nákladní automobil LKW 7t mil gl je terénní vozidlo určené k přepravě osob a užitečného nákladu do hmotnosti maximálně 7 400 kg.
Toto vozidlo patří do skupiny vozidel nazývaných Folgegeneration, které měly nahradit první generaci nákladních automobilů používaných německým Bundeswehrem po 2. světové válce. Počátky této řady sahají až do šedesátých let. "Prostředním" vozidlem z této generace je LKW 7t mil gl, pod továrním označením známým jako MAN N 4520.
Automobily byly vyráběny v pěti subvariantách (Typ 452, Typ 453, Typ 455, Typ 462 a Typ 463). Verze Typ 452, Typ 462 (s navijákem) a Typ 463 se používaly jako valníkový automobil, nosič odpalovacího zařízení pro letoun CL-289 s označením LKW 7t mil gl Starterfahrzeug M21, jako nosič raketometu LARS 2 a jako tahač minového ukladače MiV85. Varianta Typ 455 měla zvětšený rozvor mezi 1. a 2. nápravou a sloužila jako přepravník pontonového mostního pole soupravy FSB. Typ 462 byl valníkový automobil s navijákem, který pro odlišení nesl ve vojenské označením písmeno w (LKW 7t mil glw). Ve verzi Typ 453 byl vyráběn sklápěčkový automobil MAN 7t mil gl Kipper a nosič zdravotnického kontejneru.
Celkově společnost MAN vyrobila mezi roky 1976 a 1983 celkem zhruba 3 500 nákladních vozidel LKW 7t mil gl ve všech verzích. Z toho kolem 1 500 bylo ve variantě LKW 5t mil glw s navijákem, dalších přibližně 500 vozidel bylo ve sklápečkové verzi MAN 7t mil gl Kipper.
Na začátku 80. let objednala Luftwaffe další vozidla v rámci akvizice protiletadlového raketového systému FlaRakSys Patriot. V letech 1986 až 1993 dodala společnost MAN vozidla vylepšené modernizované verze LKW 7t mil gl A1. Vozidla sloužila jako nosiče naváděcího a řídicího stanoviště, zdrojové soupravy o výkonu 2x 150 kW a skupiny anténních stožárů.
URL : https://www.valka.cz/LKW-7t-mil-gl-t38650#163003Verze : 4
Martin Smíšek
MOD
LKW 7t mil gl estonské armády na přehlídce v roce 2005, zřejmě se jedná o vozidlo z přebytků Bundeswehru.
(MO Estonska - www.mil.ee)
Období | - |
Typ stroje | LKW 7t mil gl |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
(MO Estonska - www.mil.ee)
URL : https://www.valka.cz/LKW-7t-mil-gl-t38650#658149Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
LKW 7t mil gl táhne přívěs s mostovkou k mostnímu tanku Biber.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/LKW-7t-mil-gl-t38650#146345Verze : 1
wade
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.