Název: Name: | Kawaniši N1K6-J 26 Šiden-Kai 6 | |
Originální název: Original Name: | 仮称紫電性能向上型(N1K6-J) | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | Kawanishi Aircrafts, Ltd., Nishinomiya / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1945-DD.07.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 0 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR project only | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2730 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4350 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 4900 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,995 m | |
Délka: Length: | 9,496 m | |
Výška: Height: | 3,960 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 23,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 185,106 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima NK9? Homare 44 (Ha-45-44), vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec přeplňovaný dvoustupňovým třírychlostním kompresorem, vzletový výkon 1 331 kW (1 810 k), 1 346 kW (1 830 k) v h= 2 300 m, 1 206 kW (1 640 k) v h= 4 800 m 1 125 kW (1 530 k) v h= 8 000 m. Vrtule čtyřlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 300 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 965 l + 400 l v přídavní nádrži pod trupem | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 620 km/h v 8000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 14,08 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,0 min do 6000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 13000 m | |
Dolet: Range: | 1500 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2000 km | |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kanón Type 99 Model 2 ráže 20 mm v křídlech a 2x pevný kulomet typ 3 ráže 13,2 mm v trupu nad motorem. Pumový náklad: 2x 250 kg pumy. | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | 仮称紫電性能向上型(N1K6-J) - Kašō Šiden sejnō kōdžō-gata (N1K6-J) - Námořní stíhač pro pozemní základny Šiden-KAI 6 model 26. 紫電 - Šiden-Kai - Fialový blesk (jap.) Spojenecké kódové jméno: - Výkony jsou pouze vypočtené, letoun existoval pouze jako projekt a nebyl zalétán. - Motor Ha-45-44 zřejmě existoval pouze v testovací podobě. | |
Zdroje: Sources: | Famous Airplanes Of The World No. 53, Kyofu, Shiden, Shidenkai, Bunrindo Co., Ltd., 7 / 1995. Profile No. 213, Kawanishi N1K Kyofu/Rex and Shiden / George, René J. Francillon Ph.D., Profile Publications Limited, Coburg House, Sheet Street, Windsor, Berkshire, England. René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X William Green, War Planes of the Sekond World War – Fighters, Vol. Three, London Macdonald, sedmé vydání z roku 1973, ISBN: 0-356-01447-9 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05 http://www.combinedfleet.com/ijna/n1k-j.htm www.nationalmuseum.af.mil www.aviastar.org www.century-of-flight.freeola.com http://www.www.airwar.ru/enc/fww2/n1kj.html archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-N1K6-J-26-Siden-KAI-6-George-t66027#233919Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.