Kawaniši N1K6-J 26 Šiden KAI 6 [George]

Kawanishi N1K6-J Model 26 Shiden KAI 6 / 仮称紫電性能向上型 (N1K6-J)

     
Název:
Name:
Kawaniši N1K6-J 26 Šiden-Kai 6
Originální název:
Original Name:
仮称紫電性能向上型(N1K6-J)
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
Kawanishi Aircrafts, Ltd., Nishinomiya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1945-DD.07.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
0
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR project only
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2730 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4350 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
4900 kg
Rozpětí:
Wingspan:
11,995 m
Délka:
Length:
9,496 m
Výška:
Height:
3,960 m
Plocha křídla:
Wing Area:
23,50 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
185,106 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Nakadžima NK9? Homare 44 (Ha-45-44), vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec přeplňovaný dvoustupňovým třírychlostním kompresorem, vzletový výkon 1 331 kW (1 810 k), 1 346 kW (1 830 k) v h= 2 300 m, 1 206 kW (1 640 k) v h= 4 800 m 1 125 kW (1 530 k) v h= 8 000 m.
Vrtule čtyřlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 300 mm.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
965 l + 400 l v přídavní nádrži pod trupem
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
620 km/h v 8000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
14,08 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
7,0 min do 6000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
13000 m
Dolet:
Range:
1500 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
2000 km
Výzbroj:
Armament:
4x pevný kanón Type 99 Model 2 ráže 20 mm v křídlech a
2x pevný kulomet typ 3 ráže 13,2 mm v trupu nad motorem.
Pumový náklad: 2x 250 kg pumy.
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
仮称紫電性能向上型(N1K6-J) - Kašō Šiden sejnō kōdžō-gata (N1K6-J) - Námořní stíhač pro pozemní základny Šiden-KAI 6 model 26.
紫電 - Šiden-Kai - Fialový blesk (jap.)
Spojenecké kódové jméno: -


Výkony jsou pouze vypočtené, letoun existoval pouze jako projekt a nebyl zalétán.
- Motor Ha-45-44 zřejmě existoval pouze v testovací podobě.
Zdroje:
Sources:
Famous Airplanes Of The World No. 53, Kyofu, Shiden, Shidenkai, Bunrindo Co., Ltd., 7 / 1995.
Profile No. 213, Kawanishi N1K Kyofu/Rex and Shiden / George, René J. Francillon Ph.D., Profile Publications Limited, Coburg House, Sheet Street, Windsor, Berkshire, England.
René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X
William Green, War Planes of the Sekond World War – Fighters, Vol. Three, London Macdonald, sedmé vydání z roku 1973, ISBN: 0-356-01447-9
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
https://www.combinedfleet.com/ijna/n1k-j.htm
www.nationalmuseum.af.mil
www.aviastar.org
www.century-of-flight.freeola.com
https://www.www.airwar.ru/enc/fww2/n1kj.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-N1K6-J-26-Siden-KAI-6-George-t66027#233919Verze : 0
MOD
banner 1 top banner 5 top banner 6 top

Rozpočet

Rozpočet valka.cz 2019 : 85.000,- Kč
Příjmy doposud : 64.741,- Kč

♡ Chci přispět

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!