Kamov Ka-32 - přehled verzí
Ka-32 - prototyp civilní víceúčelové varianty Ka-27PS.
Ka-32T - pozemní transportní varianta, 16 cestujících, motory TV3-117VM; cca 80 ks.
Ka-32S - víceúčelová námořní varianta pro mapování ledovců, zásobování lodí a záchrannou službu; 12 cestujících, motory TV3-117VM, radar Osminog-PS-32; cca 60 ks.
Ka-32SI - konverze Ka-32S pro geofyzikální průzkum a sledování životního prostředí. 1 konverze.
Ka-32K - konverze Ka-32T na létající jeřáb s automatickou stabilizací, kamerovým systémem a výsuvnou kabinou operátora v zádi trupu; 1 konverze.
Ka-32A - modifikace Ka-32T podle evropských a amerických norem, motory TV3-117VMA; pravděpodobně pouze 4 prototypy.
Ka-32A1 - specializovaná hasičská varianta s nádrží na vodu v podlaze, nádrží na pěnotvornou látku na boku a teleskopickým vodním dělem, 2 ks.
Ka-32A2 - specializovaná policejní varianta s vybavením pro sledování ukradených vozidel atd., dva pohyblivé kulomety, sedačky pro 11 výsadkářů atd. 1 konverze.
Ka-32A3 - specializovaná záchranná varianta s demontovatelným vodním dělem; 6 konverzí.
Ka-32A4 - vojenská záchranná varianta pro Jižní Koreu s izraelskou avionikou. 7 ks.
Ka-32A7 - ozbrojená hlídková námořní varianta, křídla se závěsníky pro Ch-35V, Ch-25ML atd. 1 konverze Ka-27PS.
Ka-32A11BC - modifikace pro kanadské letecké normy, hlavní varianta Ka-32A; cca 60 ks.
Ka-32A11M - zásadní modernizace rodiny Ka-32, motory Klimov VK-2500PS-02 s elektronickým řízením kategorie FADEC o výkonu 1640 kW a avionický systém převzatý z rodiny Mi-38
Ka-32A12 - víceúčelová varianta Ka-32A splňující švýcarské letecké normy pro civilní provoz; 2 konverze (Ka-32T?)
Ka-32AO - modifikace Ka-27/Ka-32 na víceúčelový transportní stroj odpovídající novým normám; cca 10 konverzí.
HH-32A - korejské označení pro Ka-32A4