Název: Name: | Kamov Ka-29 | Kamov Ka-29 |
Originální název: Original Name: | Камов Ка-29 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový vrtulník | utility helicopter |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1984-DD.MM.199R Kumertauské letecké výrobní sdružení, Kumertau | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1984-DD.MM.199R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 59 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 28.07.1976 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | souosé rotory | twin coaxial rotors |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 5520 kg | 12170 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 11000 kg | 24251 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 11500 kg | 25353 lb |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 15,90 1) m | 52 ft 2in 1) |
Délka trupu: Fuselage Length: | 12,25 m | 40ft 2,27in |
Šířka trupu: Fuselage Width: | 3,80 m | 12ft 5,61in |
Celková výška: Overall Height: | 5,44 m | 17ft 10,16in |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 15,90 m | 52 ft 2in |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | - m | - |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 397,11 m2 | 4274.46 ft2 |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | - m2 | - ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | turboshaft |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | Klimov TV3-117VK (Климов ТВ3-117ВК) - výkon jednoho motoru: 1660 kW | Klimov TV3-117VK (Климов ТВ3-117ВК) - power output of one engine: 2 226 bhp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 280 km/h v ? m | 174 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 230 km/h v ? m | 143 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 15,5 m/s | 3051.2 ft/min |
Statický dostup: Static Ceiling: | 3700 m | 12139 ft |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 4300 m | 14108 ft |
Dolet: Range: | 460 2) km | 285.8 2) mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 740 km | 460 mi |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | osoby: 16 náklad: - v kabině: 2000 kg - v podvěsu pod trupem: 4000 kg | persons: 16 cargo: - in cabin: 4409 lb - externally slung load: 8818 lb |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | kulomet 9А622 se zásobou 1800 nábojů nebo kanón 2A42 se zásobou 250 nábojů maximální hmotnost výzbroje 1850 kg na 4 závěsnících výzbroj: 2x UPK-23-250 4x UB-32 4x B-8V20A 8x 9M114 Šturm 2x ZB-500 | 9А622 machine gun with 1800 rounds of ammunition or 2A42 gun with 250 rounds of ammunition maximum armament weight of 4079 lb on 4 hardpoints armament: 2x UPK-23-250 4x UB-32 4x B-8V20A 8x 9M114 Šturm 2x ZB-500 |
Vybavení: Equipment: | Raduga-Š | Raduga-Sh |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | kódové označení NATO: Helix-B 1) průměr hlavního rotoru 2) akční rádius 180 km | NATO reporting name: Helix-B 1) main rotor diameter 2) combat radius 112 mi |
Zdroje: Sources: | OKB N. I. Kamova http://www.airwar.ru/enc/sh/ka29.html www.kumape.narod.ru |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |