TTD
vyráběn: 1937 - 1943
vyrobeno: ?
karoserie: otevřená nejčastěji typu Kfz.15, ale i v dalších typech karoserií včetně skříňových
motor: zážehový vidlicový čtyřdobý osmiválec o obsahu 3517 cm3 a výkonu 80 ks
délka: 4 700 mm
šířka: 1 860 mm
výška: 2 070 mm (Kfz.15)
rozvor: 3 100 mm
světlá výška :250 mm
převodovka: 4 rychlosti vpřed a zpátečka s přídavnou dvoustupňovou redukční převodovkou
brzdy: hydraulické na všechna kola
náhon: 4x4
váha: 2 700 kg
max. rychlost: 95 km/h (silnice)
palivová nádrž: 110 l
spotřeba: ? l/100km
dojezd : 420 km (silnice)
Automobil vznikl na tzv. jednotném (einheits) podvozku a byl vyráběn pro WH který ho využíval k přepravě velitelů, ale i k dalším účelům jako třeba spojovací a další vozidla. Na tomto jednotném podvozku se vyráběly vozy ve firmě Horch, Wanderer a Opel, vozy z výroby Opel se mírně lišily a měly také jiný motor (řadový šestiválec opel)
zdroj: encyklopedie historických vojenských vozidel, autor Bart Vanderveen, nakladatelství Ivo Železný ISBN 80-240-0805-X
www.netlabor.hu
vyráběn: 1937 - 1943
vyrobeno: ?
karoserie: otevřená nejčastěji typu Kfz.15, ale i v dalších typech karoserií včetně skříňových
motor: zážehový vidlicový čtyřdobý osmiválec o obsahu 3517 cm3 a výkonu 80 ks
délka: 4 700 mm
šířka: 1 860 mm
výška: 2 070 mm (Kfz.15)
rozvor: 3 100 mm
světlá výška :250 mm
převodovka: 4 rychlosti vpřed a zpátečka s přídavnou dvoustupňovou redukční převodovkou
brzdy: hydraulické na všechna kola
náhon: 4x4
váha: 2 700 kg
max. rychlost: 95 km/h (silnice)
palivová nádrž: 110 l
spotřeba: ? l/100km
dojezd : 420 km (silnice)
Automobil vznikl na tzv. jednotném (einheits) podvozku a byl vyráběn pro WH který ho využíval k přepravě velitelů, ale i k dalším účelům jako třeba spojovací a další vozidla. Na tomto jednotném podvozku se vyráběly vozy ve firmě Horch, Wanderer a Opel, vozy z výroby Opel se mírně lišily a měly také jiný motor (řadový šestiválec opel)
zdroj: encyklopedie historických vojenských vozidel, autor Bart Vanderveen, nakladatelství Ivo Železný ISBN 80-240-0805-X
www.netlabor.hu
URL : https://www.valka.cz/Horch-901-typ-40-t65360#232595Verze : 0
Fotka vozu s karoserií Kfz.15 zepředu.
fotka je moje a je z muzea v Sinsheimu
fotka je moje a je z muzea v Sinsheimu
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Horch-901-typ-40-t65360#232596Verze : 0
V päťdesiatych rokoch bolo vo výzbroji Československej armády vozidlo koristného pôvodu, z výzbroje Wehrmachtu, Kfz. 17,vybavené spojovacou technikou.
Zdroj : Svět motorů 1953 č.149
Kfz. 17 z výzbroje ČSA.Vojenská ŠPZ je zo známych dôvodov vyretušovaná.
Zdroj : Svět motorů 1953 č.149
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Kfz. 17 z výzbroje ČSA.Vojenská ŠPZ je zo známych dôvodov vyretušovaná.
URL : https://www.valka.cz/Horch-901-typ-40-t65360#295952Verze : 0
Zreštaurovaný Horch 901 (Kfz. 15) ako súčasť výstavy IDEB 2010. Vozidlo patrí klubu Slovenskému klubu historických vojenských vozidiel Sahara. Vlastné foto.





URL : https://www.valka.cz/Horch-901-typ-40-t65360#360442Verze : 0
buko1
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.